לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אוהבת טבע בעלי חיים וכל מה שקשור למיסטיקה ורפואה אלטרנטיבית בבלוג אכתוב את מחשבותי על החיים ומידי פעם גם סיפורי בעלי חיים גם טיולים, קוראת בקלפי טוטם החיות , מרפאת בתדר הצליל בעזרת קולנים

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

סיכום 2007


מרגישה עצבות  אולי קצת מלנכוליה , השנה שעברה  היו שינויים  לא בדיוק מה שרציתי וקוותי עדין בתוך המערכת המסובכת עם א.  עדין רוב החברויות שלי בגדר ורטואליות, עברתי לגור בעיר  בשכונה  שקטה יחסית , אבל לא בדיוק בבית שרציתי כן החצר עדין פרוצה , עדין מתמודדת עם נושא השיכות  , לא מרגישה שייכת לאף מקום ממש , חוץ אולי מליידי וסנו , במידה מסיומת ,איבדתי  את רובה הרגשת השייכות לכאן , עדין בעיות תקציב וחוסר ניידות , למרות שלא יודעת עם זה היה משנה הרבה  בחיי, נשארתי בקשר עם זוג חברי מהקיבוץ , הבת שלי ומשפחה  עברו להתגורר לידי , דבר שחייב אותי  ללמוד איך להיות סבתא במשרה  מלאה מקרוב ולא כמו שבעבר  בשלט רחוק ,בשבת למשל היה מפגש של חמש נכדים  , ארבע של הבת ואחת של הבן , חגגתי מסיבות ממולדת  לחלק מהאנשים לדעתי כבר שלוש או ארבע שנים  כן סגרתי ארבע שנים של כתיבה כאן בבלוגיה , קיבלתי  מחשב במתנה מחברי מתפוז  אחת ההפתעות הגדולות שהיו לי השנה , וגם  פל חדש  כמתנה , סוף סוף  לא תלויה  בשני הדברים בקטע של זה שלי אני שלמתי עבור זה  ........ או אני קובע  .............  שהיו  לי עם א. , חיבקתי ניחמתי  שלחתי אנרגיות של ריפוי [היו תגובות לטובה ] שלחתי המון מסרי קלפים , אמנם בעיקר בתפוז  ,  מעט גם כאן , לוותי באהבתי  , התרגשתי מחברי וחברותי הורטואלים  ברגעי השמחה   וגם בכאב , עדין חסר לי המגע האנושי , חסרה לי חברה אמתית , אחת כזאת שיכולה להרים לה פון , שנפגש  נבלה יחדיו , האמת שמעולם לא היו לי ממש חברות כאלה שאפשר בכיף  לעשות מפגש , להחליף מרשים , ולא רק בורטואלית , עשית הרבה טיולים מתוך הכורסה כאן ובתפוז , [רשימה חלקית , אפריקה , אוסטרליה , סקוטלנד , ניו זילנד , שבדיה , לונדון , פריז , ויטנאם , בורמה , ] אבל לא טיילתי הרבה כמו שרציתי במציאות , מצחיק אבל עדין לא נסעתי לחו"ל , מאז שעליתי ארצה בגיל ארבע , היו כמה חתונות  ולידות   במשך השנה הזו  חלקן אפילו רקדתי בגודל טבעי [שוב חברים מתפוז ] .בשלב מסיום בגלל אכזבה מכמה אנשים כאן חשבתי אפילו לסגור כאן , אולי להעביר את כל הבלוג לתפוז , אבל מתעצלת  להתחיל שוב מחדש  , ולהחליף כינויים כל פעם אין לי סבלנות , קיבלתי הרבה אהבה וחיבוקים , ותמיכה למרות הכל , איך תהיי שנה  הבא אין לי מושג אבל מאחלת לי ולכולם שנה אזרחית שמחה  שקטה , מאושרת  בריאה  הרבה אהבה אושר עושר והצלחה  משלגיה



נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 31/12/2007 19:04  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  snow שיהי לכולם יום קסום

בת: 71

ICQ: 290455314 

תמונה




61,958
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsnow שיהי לכולם יום קסום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על snow שיהי לכולם יום קסום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)