לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אוהבת טבע בעלי חיים וכל מה שקשור למיסטיקה ורפואה אלטרנטיבית בבלוג אכתוב את מחשבותי על החיים ומידי פעם גם סיפורי בעלי חיים גם טיולים, קוראת בקלפי טוטם החיות , מרפאת בתדר הצליל בעזרת קולנים

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

מכתב לאבא


היי אבא

הייתי היום בקונצרט , והרגשתי את הנוכחות שלך  איתי , ועלו בי געגועים  לתקופה שלימדת אותי איך להאזין למוסיקה בכלל , ובעקר למוסיקה קלאסית , אתה כל כך חסר , יש הרבה שאלות לי אליך , לדעת עליך  על משפחתך , לא הרבת לדבר על דברים , לצערי למרות הפתיחות  והידיעה כיצד לדבר עם אנשים , היית סגור  כלפינו לא שיתפת אותי בדאגות, פחדים , את חסר לי , עברו כבר 12 שנים מאז מותך , אבל לא נפרדתי ממך , עצוב שלא יכלת לראות איך ניסים מתחתן  את יודע יש לו גם בת ,  טלי  כבר אמא  לארבעה , לגלית לקחו את מורן ואלמוג לאימוץ , מכל הנינים והנינות  זכית לפגוש רק את מורן , היית היחידי ממשפחתי שקיבל  אותה בלי שום בעיה , רק חבל שהיית צריך להפגש איתה מחוץ לבית  בגלל אמא , עם אמא אין לי כמעט קשר , היא לא ראתה את הנכדות כבר  כמעט  8 שנים  גם לא מכירה את הנינים והנינות שלה , אפילו לא הגיע  לחתונה של ניסים , וכן היום אני גרה בצפון  נמצאת במערכת יחסים מסובכת כהרגלי, יש לי שני כלבים  מקסימים , וכרגיל עם חוסר תקציב , זוכרת איך תמיד שמתה לי כסף בצד  כן  בקנקן  בצורת בית  , עדין אין לי בית ממש משלי, מחפשת עדין את דרכי, היו לנו הרבה ויכוחים   חבל שלא היתה תרבות דיבור  בבית , חבל שלא היית פתוח לספר לי  דברים , אולי הייתי גרה היום בבית משלי , מתגעגעת אליך אבא  מתגעגת לשמוע איתך מוסיקה  לשמוע את הדאגנות שלך , וכן יש  היום  מחשבים ואינטרנט הייתי בטח מתחבר עם כל העולם  באהבה בתך 

 עוד מכתב לאבא  ,זהו מכתב שלא ישלח לעולם  כי אבי לא איתנו  אז בלי משים  הנה איריס המכתב שלא נשלח   ליל מנוחה שלגיה

נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 29/11/2006 23:08  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מטרות


המטרות שלי

א. עד ינואר להיות בדירה החדשה שלי  שכנה של יאיר  שיהי בסיס הבית שלי 

ב. להיות עצמאית  מבחינה  כלכלית תוך  שנה

ג. אחת הדרכים לעצמאות כלכלית זה  דרך המסרים בקלפים  , כנראה הקמת אתר למסרים בקלפים בתשלום

ד. עבודה עם בעלי חיים ואנשים

ה. הרצאות  על בעלי חיים    הם עוד שני דרכים  שיתחילו  בתור התנדבות יגיעו למקום של קבלת כסף עבורם

ו. הוצאת רשיון נהיגה 

ז. עוד דרך  למצוא כישורים שלי בכל מיני תחומים של רפואה אלטרנטיבית :  כמו ביואנרגיה , מסג' , תקשור   בעבור שכר  

אלו בינתיים המטרות  שקבעתי לעצמי בשנה ,

למרות שהפוסט הזה נכתב תוך שיכרות  קלה  אני עומדת מאחורי המטרות שלי , ויודעת שעלולות להיות גם נפילות בדרך  ורגעים קשים של חורים שחורים  אבל בעזרת  הרוח הגדולה והיקום  המטרות שלי  יתגשמו  אמן כן יהי רצון באהבה וליל מנוחה  שלגיה תפילה והודיה לרוח הגדולה

 

נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 28/11/2006 00:40  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תזכורת +שינוי תוכניות


לפני שאספר איך עבר עלי  היום  תזכורת  למי שלא חתם  על העצומה  חסרים עוד 50 חתימות   להשלים את ה500   הנושא של  חניית נכים חשובה  אזה הנה  כאן אפשר לחתום  ותודה למי שחתם  ,   בסוף יש שינוי של התוכניות שלי ,  מחר לא יכולה לנסוע למרכז כמו שתכננתי, מסתבר ששכחתי שיש לנו קונצרט של הפלהרמונית  בנעמן , דבר שתוכנן די מזמן , אז חבל למרכז אגיע ביום חמישי, מקוה לפגוש חלק מחברי , יש סיכוי שזה יהי סוף שבוע ארוך כלומר חזרה ביום ראשון , ו

היום היה יום  של כיף  נסענו לנהריה , קנינו מתנה לאפרת , ובעירית נהריה  יש מרכז למתנדבים ,  הלכתי שם לברר האם אני יכולה להצטרף  יחד עם ליידי וסנו  למערך שלהם , כלומר לעבור עם ליידי וסנו [הכלבים שלי למי שלא יודע עדיין ] , בבית אבות או מועדנית , כדי לתת אהבה לאנשים הזקוקים לה , ליטוף חיבוק  סירוק  של הכלבים , אני יודעת שהנושא לא כל כך מפותח בארץ , אבל בחו"ל זה די מפותח  יש  כאלה גם בבתי סוהר  בתי חולים  וכו', אז תחזיקו לי אצבעות  , נוסף לזה  אולי גם אפשרות להרצות  בנושאי בעלי חיים  טבע  ויחס האדם  אליהם ,קניתי כמה פינוקים לליידי וסנו , וגם לעצמי ,  היום עוד לא נגמר , עוד מעט  צריך  להגיע המשלוח של אוכל לליידי וסנו , ויש גם ספריה  אז להתראות באהבה  שלגיה

נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 27/11/2006 17:44  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  snow שיהי לכולם יום קסום

בת: 71

ICQ: 290455314 

תמונה




61,958
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsnow שיהי לכולם יום קסום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על snow שיהי לכולם יום קסום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)