לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אוהבת טבע בעלי חיים וכל מה שקשור למיסטיקה ורפואה אלטרנטיבית בבלוג אכתוב את מחשבותי על החיים ומידי פעם גם סיפורי בעלי חיים גם טיולים, קוראת בקלפי טוטם החיות , מרפאת בתדר הצליל בעזרת קולנים

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2007

הזמנה לעצרת למען החיילים החטופים ב30.11


אצל ידידי מגן  מתפוז  קראתי על העצרת קיבלתי את רשותו לפרסם  

 אני מזמין אתכם ביום שישי ה- 30/11/2007  להצטרף אליי, לתמוך ולחזק את עצרת המחאה  למען החיילים החטופים המתקיימת אחת לשבועיים, בכל דרכי מסעי אני נושא את דגל החיילים החטופים ואף מציין אותם גם בדיבור וגם בשירתי ובחיבור הרגש הזה ממני אל תוך נשמתכם אני שוב מציין ש.."רגש"(ר-רגב,ג-גולדווסר,ש-שליט, ואפילו ר-זה גם רון ארד,)

ראינו מה האדישות  ותרבות ה"סמוך" עשתה לרון ארד,  לכן אני מבקש מכל חבריי, מוקיריי, אוהביי ומכל אותם אלה שחשוב להם  לעזור לי להוריד את מפלס האדישות והייאוש  שמתפשט בכל תחומי החיים שלנו ולא אפרט כרגע את כל הנושאים שעומדים על הפרק... ביום שישי הקרוב אנחנו רוכבים  בשיירות אופנוענים, רכבים, עם ישראל וכל מי שבליבו רגש, מתכנסים בשעה 10.00 בבוקר מול בית ראש הממשלה ברחוב עזה פינת בן מיימון, שם נזדהה נשיר נתמוך ונעודד וניצור אנרגיה שבעזרת השם  תחזיר אותם בשלום הביתה. ומשפט  קצר מהשיר שלי (פיתחו רמקולים תקשיבו תיהנו ותזדהו)

                            " גם את זה נעבור ביחד יש דרכים לחבק את הפחד

                         שוב נצחק ונחייך רק את זאת נבקש שישב הוא איתנו ביחד"

 

כל מי שיוצא איתי מהסיירים וצריך דגל שיודיע לי כאן בתגובות, ואני אדאג להביא לו, חשוב שנצא בשיירה מסודרת עם דגלים של "אל תתנו לאדישות להרוג אותם, כי עצם הנסיעה בשיירה עם דגלים היא גם מפגן של כוח ואחדות,

 

רוכב על האופנוע שלי, גיטרה על הגב, מחברת שירים ואידיאולוגיה, פוגש את העם שלנו נוגע בפצעים לא כדי להכאיב אלא בשביל......

                    "לעצור את הדימום הלאומי"

 

יציאות מאורגנות:

1. בתחנת הדלק הסיירים לכיוון דרום –בשעה 8.45 עם האופנוען בדרכים

2. התארגנות מהצפון-נהרייה, בטרמפיאדה לכיוון דרום ליד תחנת הרכבת בשעה 7.00 פרטים אצל מלכי בבלוג

http://www.tapuz.co.il/blog/viewEntry.asp?EntryId=1136830
 
3. התארגנות מהדרום-פרטים בהמשך

4. הגעה עצמאית: להיות בשעה 10.00 מול בית ראש הממשלה
  מתכננת להצטרף במידה והיא לי טרמפ , ומה איתכם ?  באהבה שלגיה


 

נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 25/11/2007 03:09  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מבצע ניקוי חופי שחר של ים צלול מתקיים ב14.12.07


אצל חברתי mai life  קראתי על המבצע  קיבלתי את רשותה  ולעצלנים מביניכם העתקתי אותה גם כאן ביום שישי 14.12.07 יקיימו מפלגת הירוקים ו-  Clean Up Israel בחופי הארץ את  מבצע הניקיון השני של הים וחופיו על שם שחר בצלאל.

שחר בצלאל יצא לצלילת דיג ביום שני ה - 11.12.06 ומאז נעלמו עקבותיו. כארבעה חודשים לפני העלמותו פרסם שחר בפורום הדיג הישראלי IFF את חרדתו לגורל הים בשל הלכלוך הרב שבו וקרא לחברי הפורום להתעורר ולעשות מעשה להציל את הים  http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3423023,00.html

מבצע הניקיון על שם שחר בצלאל יתמקד בארבעה חופים לאורך חופי ישראל ויכלול ניקיון בחופים ובים . צלילות הניקיון יתקיימו בשיתוף מועדוני צלילה אשר יקצו לצורך צלילות הניקיון מיכלים בעלות של 20 ש"ח למיכל. עלות מיכל הצלילה תסופק ע"י מפלגת ה"ירוקים" אשר תוביל את מבצע הניקיון. יחד עם זאת נשמח אם תוכלו לעזור במימון הוצאה זו ולתרום את עלות המיכל על מנת שה"ירוקים" יוכלו להמשיך בפעילויות דומות גם בעתיד.

החופים בהם נקיים את מבצע הניקיון

נהריה -  חוף המועדון בשיתוף מועדון פוצקר. קיסריה – חוף המועדון  בשיתוף מועדון קיסריה. אשדוד – חוף מי עמי  בשיתוף מועדון DiveX . אילת - החוף הצפוני - בשיתוף מועדון מנטה רד סי קלאב.

צוללים אשר מעוניינים להיות חלק ממבצע הניקיון, אנא שילחו מייל לליאורה: [email protected]  בציון שם מלא, אזור בארץ בו אתם מעוניינים להשתתף במבצע הניקיון, דרגת צלילה וטלפון נייד. שימו לב - על מנת להשתתף במבצע הניקיון יש להציג לפני הכניסה למים תעודת צלילה וביטוח צלילה בתוקף.

מתנדבים המעוניינים להיות חלק ממבצע הניקיון החופי אנא שילחו מייל לתמי: [email protected] בציון שם מלא, אזור בארץ בו אתם מעוניינים להשתתף במבצע הניקיון וטלפון נייד.

לאתר של שחר -   http://shaharb.paris-studio-jd.co.il/

נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 19/11/2007 02:52  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בקשה קטנה


אצל חברתי אופל מתפוז ראיתי את הרשומה הבאה , לעצלנים מבינינו  קיבלתי את רשותה להעתיק ולפרסם אצלי  מילדותי גודלתי על כך  שיש מי שגדל בתנאים שונים ממני או שתנאי חייהם היו רצופים תלאות רבות מסיבות שונות . תמיד תרמתי ,תורמת ואתרום ואעזור  לאחרים בכל דרך שיכולתי מתוך ידיעה שתמיד ישנם האנשים שלהם יש פחות מאיתנו . . . בדיוק לפני כשנה הצטרפתי לניהול פורום אמנות שימושית פה ב ומיד יזמתי ולקחתי על עצמי לארגן תרומה לקהילה במסגרת הפורום לחג חנוכה הקרב (חנוכה 2006). התרומה יועדה לנערים ונערות החיים בפנימיה בסיכון . נערים ונערות שהוצאו מבתיהם בשל הזנחה,התעללות מינית,אלימות ועוד . בתחילה יועדה התרומה לכפר נוער אחד של 123 נערים ונערות. אך היות והשקעתי בכך רבות אחרי שעות העבודה שלי במשך כחודש ,הגענו לתרומה יפהפייה של 161 תרומות. הנושא היה "מיחזור ותרומה אור ושמחה ".לקחת קופסאות ריקות של מטרנה,נס קפה ואחרים ,לקשט ולהדביק ועוד .בתוכו להכניס ממתקים ועבודת יד קטנה שהכנו כמו מחזיק מפתחות מכל חומר .כל התרומות הגיעו אליי הביתה ,בנותיי ושכנתי ובנותיה עזרו לי לשבת ולהדביק ועוד .שכנתי לא פעילה בפורום.אך התרגשה מהפרוייקט ועזרה לי רבות ואספה במקביל איתי ממרכז הארץ קופסאות והביאה אליי וכמובן תרומות. את "ירדן" חברתי הכרתי פה ובה נעזרתי להעביר את כל התרומות .תרמנו  ל -3 כפרי נוער בסיכון ונותרו לבסוף עוד 7 מתנות שנתרמו לילדים ממשפחת מצוקה.ירדן עזרה לי להעביר הכל לכולם וגם דאגה שאקבל מכתבי התודה ממנהלי הכפרים על מנת שאוכל להעלות בפורום וכך יידעו שאכן כל התרומות הגיעו למקומם בשלום ובשמחה . לפני כמה זמן פנתה אליי חברת פורום אמנות למתחילים שתרמה בזמנו וביקשה את רשותי לארגן תרומה כזו ולהעזר בסדנא וירטואלית שהעלתי לאחר הפרוייקט ובה הסבר איך לעטר ולקשט ועוד וכמובן קישור לכל התרומות שהעלינו בפורום .נתתי לה רשותי .והצעתי לה שתבקש רשות להעלות זאת בעוד פורומים משום שהפעם מדובר בפנימיה שבה מספר הילדים -ילדות גדול מאד 253 . . . אישית אני כמובן תורמת ובכמות גדולה . אני משתפת אותכם מסיבה גדולה מאד אולי תרצו להצטרף גם ולהכניס אור ושמחה ותרומה לילדים וילדות ? אפשר להצטרף ולתרום רק את הממתקים עצמם ו doried מארגנת הפרוייקט תארגן לכם את הקופסאות ותקשט עבורכם (למי שלא יכול לארגן קופסאות ולקשט ) אפשר לשלוח מסר אישי ל doeied או אליי ותקבלו כתובת למשלוח התרומה מאד אשמח ש"תעבירו את זה הלאה" ונוכל כולנו יחדיו לשמח ילדים וילדות בחנוכה . בגלל שאני מאמינה במשפט "תעביר את זה הלאה" העליתי ההצעה לחברתי מהמושב (שכנתי) ושם נערי ונערות המושב ישבו בהדרכת בתי חובבת הצילום ועיטרו וקישטו קופסאות כאלו ונתנו מתנה לוותיקי המושב שלנו בחג פורים האחרון .  אני כמובן מצטרפת  ומה איתכם ?. כל שעלינו לעשות זה לקשט קופסאת  מטרנה,  סימילאק, נס קפה או כל קופסא אחרת בגודל המתאים בטכניקות שונות כמו הדבקת מפיות או פוסטרים, צביעה, או אפילו סקראפינג. נצרף שי צנוע מעשה ידינו מחזיק מפתחות וכאן אפשר להשתמש בכישורינו ובכל חומר שנבחר (חימר פולימרי, חרוזים, חיתוכי עץ,דאס). את הקופסא נמלא בכמות שווה ואחידה של ממתקים וופל מצופה חטיף מלוח שקית קטנה (במבה, ביסלי, צ'יטוס) סוכריה על מקל מטבעות שוקולד חב' מסטיק וכמובן סביבון את הכל נעטוף בצלופן ואפשר לצרף כרטיס ברכה קטן לחג שמח ולארוז למשלוח

מי שרוצה יכול/ה כמובן להכין יותר מקופסא אחת באהבה שלגיה

נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 18/11/2007 14:03  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  snow שיהי לכולם יום קסום

בת: 71

ICQ: 290455314 

תמונה




61,958
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsnow שיהי לכולם יום קסום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על snow שיהי לכולם יום קסום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)