לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אוהבת טבע בעלי חיים וכל מה שקשור למיסטיקה ורפואה אלטרנטיבית בבלוג אכתוב את מחשבותי על החיים ומידי פעם גם סיפורי בעלי חיים גם טיולים, קוראת בקלפי טוטם החיות , מרפאת בתדר הצליל בעזרת קולנים

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2004

ושוב תעלולי מחשב - (אשת הנחש)







לאמא שלי יש שוב תעלולי מחשב. אז היא שולחת לכולכם את אהבתה ומקווה לחזור בקרוב כמו חדשה. אז תהיו עדינים עם העידכונים . וניפגש בקרוב.

נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 26/12/2004 14:20  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הרהורי לילה


אחד החלומות שהיו לי פעם  ואולי עוד אגשים אותו זה פשוט לקנות  מכונית קרוון  כזה שהקרוון והמכונית בנויים יחדיו  לטייל עם זה  במרחבי הארץ אולי אפילו בעולם, כזה מין בית נייד  כמובן עם הכלבים , שלא צריך לשלם שכר דירה חשמל  .............. כן צריך  לשלם דלק , אבל כדי להגשים את זה  אני צריכה להוציא רשיון נהיגה.

כשהייתי ילדה היו לי חלומות הרבה   כמו להיות  ביולגית   רציו ביולגית ימית,  לגור מתחת למים

כן חלמתי שאני גרה בכפר תת ימי  אפילו מצליחה לתקשר עם כרישים ........... עד כדי כך שהם אוכלים לי מהיד ,

הרבה חלומות של לנסוע  לטייל   תמיד עם בעלי חיים , בעלי חיים לוו אותי תמיד מאז שאני זוכרת את עצמי, אפילו  אחד הזכרונות היחידים שיש לי מגיל  3  זה  שהיינו הולכים לגן החיות באלכסנדריה, נותנים לשומר אגורה  משהו כזה בערך  מקבלים דגים וזורקים לכלבי  ואריות הים .

זכרון אחר  שיש לי זה הנסיעה  על האופנוע של אבי ז"ל , היה לו הארלי דויסון  עם סירה , והיה לוקח אותי קדימה על המיכל דלק  והיינו נוסעים לאורך הטיילת   למשרד שלו  לבית החרושת  .........כן לאבי  היה בית חרושת  לחלבה , שימורים , מרמלדה , ועוד כמה דברים מתוקים.

יותר מאוחר שגדלתי חלמתי  לעשות את שביל האפלשים  ............... אולי פעם אעשה את זה ,  אחד האנשים שהערצתי בתור ילדה   היה ז'אק קוסטו  הצוללן , טוב עולם המים תמיד ריתק אותי באופן מיוחד.

בשנים האחרונות,  כבר בעצם הרבה שנים  אני עסוקה בשרידה, ואין כמעט זמן לחלומות,  לפעמים  יש קצת  זמן לחלום 

היה לי גם פעם חלום  על הקמת מרכז  טיפולי  בכל מיני שיטות  כולל הידרו תרפיה  למרות שבאותו זמן  לא ידעתי מזה  הידרו תרפיה ...........תחום שיחסית בארץ חדש

זהו  בקשר לחלוקת עיתונים החלטתי שמספיק לי  , ועזבתי את החלוקה , אמנם יש עוד כמה קצוות  להסדיר  ,  וכרגיל לא יכולה לישון ,  נדודי שינה,   טוב די  אולי אלך לישון ................. ליל מנוחה  מאחלת שלגיה

 

וכמובן  למרות  שזה באיחור  מאחלת לנטע  המון מזל טוב לממולדת שלה ,  מאחלת לך המון אושר והצלחה בהגשמת כל משאלותיך  וחלומות לבך, את בעיני אשה נפלאה  , אמא מקסימה שמתמודדת עם  דברים לא קלים  הרבה פעמים   אז שולחת לך את אהבתי  למרות שפספסתי  לעשות לך מסיבה   נו  מקווה שאזכור לשנה הבאה   אוהבת שלגיה



נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 23/12/2004 04:38  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי והיה כיף


נסעתי הגעתי  לבבושקה הנפלאה   ובן זוגה  המקסים   זוג חברים  שהכרתי בתפוז  ........ הם ארחו אותי בצורה הכי טובה וכיפית  שיכולה להיות   כל אותם  ימי  השהות שלי במרכז,  הגעתי  ביום ראשון   בערב , בבושקה חיכתה לי בתחנה , והכרתי את ביתה  סוף סוף, למחרת הלכתי לסדר את עניני  ,הסתבר שיש פחות ממה שחשבתי  ושאני מפסידה יותר ממה שחשבתי אבל  אין לי חשק כרגע לפרט, ואת זה עשיתי  בלית ברירה  , עדיין זה לא מכסה את  החוב, פגשתי  את חגית  המקסימה, ותודה שהייתי איתי ,{למרות שהמפגש היה אולי קצת ארוך לטעמך,] אילנו הצטרפה גם אשת הנחש  משם  הייתי אמורה לפגוש עוד חברה  מתפוז אבל זה התבטל  אז  הלכתי עם  אשת הנחש לאסוף את  הנכדים  , היה כיף  לראות איך  אורו פניו של השובב הקטן שי  , סבתא.............  אחותו  סנובית  חחחחחח , לא התיחסה , נסענו  לביתה של אימו  ושם גם ראיתי את נתי שלא כהרגלו לא תיקשר כלל איתי, והלאה  הלכנו  למפגש  קסום 

של החברה מתפוז  בבושקה עם הורד  , רוחי  הנפלאה והמצחיקה  , והאינדיאנית   זו שרוקדת באפלה, ישבנו יחדיו  כמובן עם אשת הנחש  המילים  לא יכולת לתאר את יופי ועוצמתו  של המפגש עבורי , הפגישה קלחה  הזמן עבר ביעף , וחזרתי לביתה הקסום  אצל בבושקה , מקלחת , ארוחה טעימה   שוב קשה  לי  להעביר את התחושות  הטובות שהרגשתי בחברתך  פשוט  תודה גדולה  וענקית, למחרת  חזרתי לסדר את הדברים הבלתי סגורים מאתמול, ופגשתי עוד חברה מתפוז  , נתי  יחד עם בתה החמודה  והשובבה המפגש הזה היה קצת קצר לטעמי, ואז עליתי על הקו  שנוסע  לבית בבושקה , שכחתי מזה לצאת מת"א  בשעות הלחץ  השעה היתה בערך בין 3.30  ל4  לא מספיק  שהיו פקקים כל הדרך , גם האוטובאס  כמו שגלית אומרת  נתקע פעמים , בפעם הראשונה הנהג  התגבר על התקלה  הפעם השניה  כבר עברנו לאוטובאסה אחר ........... הגעתי אחרי כמעט שלש שעות  , יש למפגש  עם בני המשפחה של בבושקה,  הבנות  הנכדים המקסימים, פספסתי את הבן, אבל הרגשתי בבית  , הארוחה  הטובה   היתה לי  גישה למחשב  אבל משום מה המחשב של בבושקה  לא אוהב את ישרא   כך  שלא יכלתי להגיב , למחרת  אחרי ארוחת הבוקר   צריכה לחזור הביתה, אין ברירה החופשה נגמרה

, תודה לך חברתי  היקרה בבושקה   על הארוח  הנפלא  בעצם תודה לכל אחד מבני משפחתך .שוב לא מוצאת מילים לתאר את התחושות שלי   , הכיף האמיתי היה להפגש איתך  ועם כל החברים   היה פשוט  פסק זמן  שהייתי זקוקה לו את שאר האיכסים נשאיר אולי לרשומה הבאה ............מי יודע?????

 

כמובן שקיבלתי קבלת פנים חמה  מכל השלישיה  ליידי סנו  ובראוני  התגלגלנו בדשא, התחבקנו התלקקנו, ויצאנו ישר ללימודים ועכשיו מנסה להתגבר על כל הפיגורים, אז סליחה לכל אלה שלא  הגבתי לרשומות האחרונות, שולחת את אהבתי  וחיבוקי  מכאן   שלגיה



נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 23/12/2004 00:07  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  snow שיהי לכולם יום קסום

בת: 71

ICQ: 290455314 

תמונה




61,958
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsnow שיהי לכולם יום קסום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על snow שיהי לכולם יום קסום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)