לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אוהבת טבע בעלי חיים וכל מה שקשור למיסטיקה ורפואה אלטרנטיבית בבלוג אכתוב את מחשבותי על החיים ומידי פעם גם סיפורי בעלי חיים גם טיולים, קוראת בקלפי טוטם החיות , מרפאת בתדר הצליל בעזרת קולנים

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

בראוני ז"ל


אפילו לא חיכתה שנעזוב את הקיבוץ  , אתמול הרדימו את בראוני , כבר שבוע שהיא הקיאה דם , ורק אחרי לחץ מתון של שבוע לקחו אותה בעליה לוטרינר ,הסתבר שיש לה סרטן  שהתפשט בכל הגוף  כן בראוני כלבת החצי שלי הפקינזית השובבה והאמיצה  , דוכסית  קראתי לה , וגם קטנטונת לא תשב עוד על הכורסה שלה , ותנבח על העולם , 3 שנים  הייתי אצלנו  אמנם  הבעלים שלך  שכני , אבל את אומצת על ידי סנו וליידי , היחידה שהיה לך זכות כניסה חופשית  לבית [ליידי לא מרשה לנקבות אחרות להכנס הביתה] כשהגעת  הייתי כלבה שנובחת על כל דבר , אצלנו למדת להרגע , שוב לא נראה אותך  רצה  כל פעם שפותחים את המקרר , עומדת ליד מחכה לצ'ופר, עצוב לי  והדמעות זולגות בשקט, מתגעגעת אליך  קנטנטונת , וכן עברנו איתך את כל המלחמה , אהבת להתפנק אצלי , אהבת שהייתי מרימה אותך ומחבקת אותך , מקווה שעכשיו  טוב לך היכן שאת , הלכת לעולמך בגיל מופלג מסתבר  שאת  כבר בת 16 שנים  ולא כמו שחשבתי בת 13 שנה   באהבה וגעגוע  משלגיה  ליידי וסנו
סנו ובראוני

משחקים

בראוני


שינה  משותפת




שי  ובראוני
נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 26/6/2007 11:20  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מסיבה לסופיה המופלאה


שחוגגת ממולדת היום , סופיה המדהימה  מוכשרת סוערת ושקטה, אין כמוך כחברה  חבל שרק יצא לנו פעם אחת להתחבק בגודל טבעי , מבינות אחת את השניה מרחוק ,  כבר שנתיים  ואולי גם יותר מלוות אחת את השניה  באהבה , סופיה יקרה הנה חלק מהסיבות שאני אוהבת אותך , ובטח שתאהבי את מקום המסיבה ,  ותזכרי  תמיד שיש לך כתף אצלי , ואפילו הבאתי את המלך שישיר לכבודך  [הכנסי לקישורים הם מקווה שתאהבי ]  אז כמובן מסיבה  לכבודך  נפתח שולחן עם כיבודים  בלונים  ריקודים  ונזמין את כל החברים להשתתף ביום חגך [עזרו לי אדי  ואוסי מתפוז קישורים אוסיף  ברגע שתפוז  יפסיק עם תעלוליו ] ולך מאחלת הרבה  שנים של אהבה שמחה בריאות  והצלחה בכל מעשי ידיך , תמשיכי לכתוב את סיפוריך המרתקים , הרבה נחת מילידך  אוהבת אוהבת  מחבקת אותך  שלגיה
כיבוד

עוגה



שתיה

כיבוד



חברים

שוקלד


ליצנים ובלונים

מלצרית

פרחים

מתנה

נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 25/6/2007 09:33  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תופעה מוזרה האם יש למישהו הסבר


כפי שכולם יודעים אני כותבת גם בתפוז  ויש אנשים משם שמגיבים כאן ,  באחד הימים מצאתי את המסר הבא אצלי בתפוז

נשלח על ידי: דר אסתיה חוטרגזע
"אל: ליידי סנו המקורית
תאריך: 15/06/2007 13:31:20
מאחר וכבר כמה תגובות שלי בבלוג שלך בנענע נדחו חושבת אני שאולי אני נצאת ברשימת דחויים שלך.
אודה לך אם תאמרי לי מדוע התגובות נדחות."
   ואתמול    גם קיבלתי  מאסתיה  את המסר הזה" דר אסתיה חוטרגזע שלום ריקי התגובה מהיום לא נקלטה בנענע 22/06/2007 "
 רוצה להבהיר  התגובות שלך אסתיה חשובות לי , ומעולם לא חסמתי תגובות או עשיתי רשימה של חסומים , ולהפתעתי  גם הרבה מחברי מתפוז לא מגיבים  בזמן האחרון , תוהה האם ישרא חסם  את   תפוז ?????????????????  או מה ב דיוק קורה שלחתי מסר לצוות אבל לא קיבלת פתרון , אולי יש למי מהקוראים הסבר פתרון איך אפשר לפתור את הבעיה , באהבה ושבת נפלאה משלגיה

נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 23/6/2007 13:49  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  snow שיהי לכולם יום קסום

בת: 71

ICQ: 290455314 

תמונה




61,958
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsnow שיהי לכולם יום קסום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על snow שיהי לכולם יום קסום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)