לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אוהבת טבע בעלי חיים וכל מה שקשור למיסטיקה ורפואה אלטרנטיבית בבלוג אכתוב את מחשבותי על החיים ומידי פעם גם סיפורי בעלי חיים גם טיולים, קוראת בקלפי טוטם החיות , מרפאת בתדר הצליל בעזרת קולנים

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2005

שנה טובה


הנה ברכתי לראש השנה שנה טובה ומבורכת

שסופי שבוע

יעברו באופן רגוע..

שיום יום יהיה לכם חג

ושתהיו מאושרים עד הגג

שנה טובה והרבה נחת

שתהיה שנה מוצלחת

שתצליחו להבחין

בין טוב לבין רע

ושהאוזן רק בשורות טובות תשמע

שתהיה לכם השנה טבולה בדבש

ובחיוך תתחילו כל יום חדש

שתהיו הראש ולא הזנב

בכל רגע כאן ועכשיו!

שתזכו לאויר צלול כיין

ותשארו תמימים עדיין

מי ייתן ולא תלמדו בדרך הקשה

בפרוס עליכם השנה החדשה

מי ייתן ובשנה הבאה

תקבלו כל יום רק מחמאה

כל פרגון עושה את היום

ולמחרת תוכלו שוב לחלום 

שנה טובה                        מאחלת שלגיה



נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 29/9/2005 19:22  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מכתב לאבא ז"ל [2]


היי אבא  יש לי פרפרים לכתוב לך  שוב מכתב  , כבר כמה ימים שרוצה לכתוב ולא מצליחה, הנה הגיע הסתיו , ועוד מעט  אזכרתך , כן הלכת מעולמנו   בדיוק לפני ראש השנה, היה לי עיתוי כזה שישבנו רק יום וחצי יחדיו , אחרת אני ואמא הייינו רבות, בעצם מעולם לא נפרדתי ממך באמת , בתקופה  שחליתי  , אמא הציעה שלא אבוא לבקר  כי אז תתרגז  ותקבל התקף , כי סבלת מהלב , בחוץ  החצב כבר פורח   אף פעם לא אהבתי את הסתיו  עם שינוי מזג האויר , הסתיו היתה תמיד התקופה בה היו לי הכי הרבה התקפות אסטמה , אצלי אין הרבה חדש , תקועה כרגיל  במערכת יחסים  שאין בה כנראה עתיד, כרגיל  בלי כסף , הנכדות שלך  גדלו , לטלי יש ארבע ילידים , מורן שאותה הכרתה  ואלמוג   שלא יצא לך להכיר נלקחו לאימוץ , גלית כרגיל   הולכת עם מה שהיא מרגישה  , חבל שבזמן שהיית בחיים  , לא יכלנו לדבר   זה היה חוסך הרבה סבל וכאב  בחיי, התרבות הזאת שלא מדברים על רגשות  רק גרמה לצרות , עובדה גם עם אלי אין לי קשר הוא כמו אמא מעדיף  להטמין את הראש בחול , לא מדברים על בעיות אז הם לא קימות מתסכל מאד את אסנת , כן  חלפו  כבר 11 שנים  מאז שהלכת לעולמך ,איך הזמן רץ, בעצם  הפעם היחידה שהייתי בבית הקברות זה ביום הלוויתך , לא חזרתי לשם מאז , טלי היתה יותר אמיצה  ממני ,כן הלואי שיכולתי יותר לעזור להם לילידי ,  גם ניסים גדל  , עוד מעט מתחתן , ואין לי אפילו לתת לו מתנה , בזמן הכתיבה עולים לי כל הכעס והכאב  אל חוסר התמיכה שלך בי , בעקר  כל מה שקשור  לדירה בערד, איך בדקה התשעים , שינתה את דעתך  , והחלטתה לא לעזור לי, הרבה פעמים  אני מדמיינת איך  החיים שלי , יכלו  להיות אחרת , עם הייתי מצליחה לקנות את הדירה, ולעבור לשם, בעצם עולים לי כעסים  וכאב  גדול , על כל הפעמים שהתביישת בי בעבודה שלי  כשעבדתי בדאר   כדוורית,  ואף פעם לא האמנת לי שאני יכולה להצליח במשהו , גם אתה ואמא לא תמכתם בי , אמנם אתה אהבת אותי והייתי  איתי   אבל לא באמת  הבנת וקבלת אותי  , אמא היתה יותר גרועה ממך בקטע הזה , בעצם  היום אין כמעט קשר בינינו  ,  אתה לפחות  קיבלת את מורן , ולא וותרת על הקשר עם גלית , וכן אני מתגעגעת אליך , להאזנת מוסיקה יחדיו, אתה למדת אותי לאהוב מוסיקה , וחבל  שלא סיפרת לי יותר על משפחתך , כן היינו פעמים משוחחים  על כל מיני דברים , אבל אף פעם לא על רגשות  , אתה יודע שעד היום סוחבת בתוכי את  חוסר האמון שלך בי , חוסר הפרגון שלך  אפילו שהתחלתי ללמוד בבית ספר לאחיות  לא פרגנת לי  , כן התגאת בעבודה שאני לומדת  להיות אחות , אבל את זה הייתי צריכה לשמוע מאחרים,  אז עוד שנה  עברה , והזמן  לא משכיח את הכאב  והגעגוע אליך , בקשה קטנה שמור על נכדיך ועלי מלמעלה   באהבה בתך 
נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 25/9/2005 18:46  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קיטורים ..............


תקופה  משונה  עוברת עלי   , תקופה של עיפות  , חוסר כוחות, חסימה בכתיבה , בכלל  קוראת את כולם אבל בקושי מגיבה , לא מצליחה לכתוב   ,  מעין חסימה , ויש הרבה דברים שיושבים לי על הלב, וסיפורים  שרוצים לצאת. צריכה אולי  להתרגל להשתמש בטיוטה  אחד היתרונות של פרו ,

 מבחינה בריאות   יש  דלקת בקיבה  [לקחו  ביופסיה  עכשיו מחכה לתשובה ], השבר בטבור עושה בעיות .....  כנראה  בקרוב ינותח , כספית המצב  לא השתנה  , ובא לי לקטר ................. אתמול הייתי בים היה נחמד , עד שהקיבה  והשבר החליטו  להזכיר לי שהם קיימים, ישנו גם הסיפור העצוב של דולי  , ,  טוב הלכתי לאכול   להתראות  שלגיה

 

נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 25/9/2005 12:07  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  snow שיהי לכולם יום קסום

בת: 71

ICQ: 290455314 

תמונה




61,958
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsnow שיהי לכולם יום קסום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על snow שיהי לכולם יום קסום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)