לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Stairway to heaven


We're never gonna survive, unless We get a little crazy

כינוי:  מייצ'י.

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

עוד יומיים


היום יום ראשון

כן כן

וביום שלישי על הבוקר (4 וחצי בבוקר) אני מתייצבת בשדה תעופה

המטרה: אני עומדת להיות האישה הראשונה שטסה לחלל

סתם לא. האישה השנייה

די מאי. את מדברת שטויות

עכשיו ברצינות

אני טסה לפולין... ואני בלחץ מטורף

אני לא יודעת אם אני אוכל לעמוד בהכל.

במראות, במחשבות, בדמיונות

אני תופסת מעצמי בן אדם חזק. באמת שכן

עברתי הרים ותלאות בשביל להגיע למעמד שלי היום

אבל כל נושא השואה זה בערך הגבול שלי.

עד עכשיו זה סתם היה משהו בלתי נתפס.

ועכשיו, כשטסים... ורואים חלק ומרגישים יותר

יאבההההה

ואני. מטומטמת שכמותי

יומיים לפני הנסיעה התקררתי.

מה יהיה שם? כשהטמפרטורות בלילה זה 1-??

שלא נדבר על הטקס.

אני שרה את טיפה בים..

וכרגע אני לא ממש שרה

אני נחנקת

בגלל שאני חולה כאילו

אני יכולה להבין מה זה הפוסט ההתבכיינות הזה?????????????

בתכלס אני כותבת כדי להעביר את הפוסט הקודם

יש לי הרגשה די טובה בכללי.

אני אדבר אתכם כשאני אחזור??

סבבה

אוהבת אתכם המון

ואת אלה שיכתבו לי מכתבים אפילו יותר =)

 

-מיי

נכתב על ידי מייצ'י. , 21/10/2007 21:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,269

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למייצ'י. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מייצ'י. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)