לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2006

בחזרה לברילוצ'ה במקסימה


אני אוהבת שוקולד (של טוריסטה, מהמפעל המקורי!)

וקינוח בננה (של חורחה מטיול הג'יפים והסוסים, עם ריבת חלב וקצפת על המנגל)

וארטיק (ובכלל גלידה של טוריסטה וחווחה בכל טעם אפשרי)

וסוכריות (צ'ופרים לרודטריפינג)

ותות גינה (מצופה קרמל אדום מתוק כמו תפוח מתוק מדוכן רחוב בסן מרטין)

 

אני אוהבת את דון אלברט (תעשה לי סטייק!) צלחות עם בשרים טובים

ואת השמש (הצולה אותי חייה) ואת הירח (שזורח כשהוא גורע וגורע כשהוא זורח)

וגם כמה כוכבים (כמה? יש פה מיליון! השמיים יותר לבנים משחורים!!!)

אני אוהבת את אמא ואת אבא גם

ואת תומר ואליסון ואת עידו המושלם

אני אוהבת את כל מי ששכחתי, אני אוהבת אותי

אבל הכי הכי הרבה, אני אוהבת... את ברילוצ'ה! 

נכתב על ידי michalla_trip , 4/2/2006 03:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  michalla_trip

בת: 40




326
הבלוג משוייך לקטגוריות: מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichalla_trip אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michalla_trip ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)