לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

US AND THEM


i Have Become Comfortbly nUM sHAB


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008



עזבי אותי בואי נדבר קצת עלייך

חשבתי שאני צריכה להתחיל תהליך החלמה

אני צריכה להתחיל תהליך הקפאה

של הלב

חצי ממני אצלי

והחצי הזה זה הצד

החצי הוא בצד

והצד הזה כואב

האי יכולת לחלוק אותו משתלט לי על כל הגוף מהתנהגות חוצנית

כי אני עכשיו צכה להבין שאני לבד

אין לי אותי את מבינה?

יש לי את כולם אבל אין לי אתי

יש לי הכל אבל אין לי כלום

ואין לי את האיך

כל מי שיש לו בשביל מה

יכול להתמודד עם כמעט כל איך

נכתב על ידי janis69 , 24/2/2008 23:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  janis69

בת: 38





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjanis69 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על janis69 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)