לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Dream away everyday Try so hard to disregard The rhythm of the rain that dro/ps And coincides with the beating of my heart

כינוי: 

בת: 33

ICQ: 217861893 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

לעוף.


פתאום התעורר בי הצורך לעדכן פה,

מה שלא עשיתי כבר יותר מדי זמן,

וקצת מדי פעמים [לפחות לאחרונה].

 

אבל לצערי, למען האמת,

אין לי כלום להגיד כאן.

למרות שאני מצפה מעצמי שכן יהיה לי,

אני חסרת מילים. [לשם שינוי]

 

כמו שאמרתי, אין לי מה להגיד,

אז פשוט screw it.

 

להתראות,

 

נעם.

[שבספק שהיא בכלל תחזור.]

נכתב על ידי , 13/9/2006 15:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוקיי,


אז עכשיו זה רשמי.

[לפחות בשבילי]

וזה ממש אבל ממש לא בסדר.

אני לא יודעת מה לעשות,

איך להוציא אותו מהראש שלי,

[בלי להחזיר את השני]

איך להמשיך מכאן,

כשזה רודף אחריי.

 

[Crazy של The Kooks, יש שיר שיותר מתאים לי כרגע..?

 אני בספק.]

נכתב על ידי , 11/9/2006 14:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




והפתטיות בעיצומה.

באמת כבר עברתי את גבול הטעם הטוב,

בעצם,

זה לא שאי פעם זה היה בסדר.

 

[יאיי, הוא באמת קיים! P= ]

נכתב על ידי , 5/9/2006 14:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,968
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSweetest Goodbye אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sweetest Goodbye ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)