לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my friend of misery


cause we all die young


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

:)


אני קם בבוקר עושה מה שאני תמיד עושה, נהנה מכל רגע ולא חושב על הדברים האחרים שאני יודע שיגיעו אני מיסתקל על השמים ועל השמש ורואה כמה שהיא יפה, אני חושב על החברים שלי ועל החברות שלי שהם חלק כל כך מרכזי בחיים שלי והם כל כך חשובים לי, ואני מחיך.

 

לכל אחד יש רגעים טובים יותר וטובים פחות. יום אתה למעלה ולמחרת אתה למטה( בדיוק מה שקרה לי =]) אבל בסופו של דבר בכל רגע ורגע אתה צריך לזכור את הדברים האמיתים והחשובים, שהרי אלה נותנים לך את הכוח להמשיך, וגורמים לך לחיך כל הזמן..

כן אתמול הייתי בשיא שלי. ההופעה אתמול הייתה כל כך מוצלחת הרבה מעבר למצופה והקהל היה מדהים!!! תודה ענקית לכל מי שבא וכל מי שהיה שם אני אוהב אתכם ואתם מדהימים אחד אחד ואחת אחת!!! היה לי כל כך כיף לא רק בהופעה אלא גם בערב עצמו. חזרתי ולא יכלתי למחוק את החיוך מהפנים.

והיום? כמו תמיד תמיד התחיל בתחשוה הטובה הזאת שתיארתי למעלה ובמחשבות על הדברים האמיתים בחיים. אבל בשלב אחר של היום ( לא מזמן) קרה לי משהו.. שפשוט לא ציפתי לא והאמת זה קצת ביאס אותי, אבל שניה לפני שאני נופל לזה אני ניזכרתי בכל הדברים האלה ואז ישר חיכתי שוב והבנתי ש.. הכל לטובה. גם אם עכשיו אני לא רואה את זה ככה( האמת שאני כבר כן) אז מתי שהו כן הייתי רואה את זה ככה. ותמיד צריך לזכור בחיים את הדברים הטובים האלה, וכל אחד צריך שיהיו לו כמה כאלה. לחשוב עליהם ברגעים פחות טובים שלו. ואז לראות שלמרות שהם לא כאלה טובים עדין יש בהם צד חיובי ועדין יש סיבה להיות אופטימי.

 

וזהו!!!

POGROM !!!! גרררררר איזה הופעה אתמול אני מת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לא יכול להפסיק לחשוב על זה!@!!!%&U%^*&#&#YRUHJ%&^*E#%U&#$

 

תמונות בקרוב..=]

 

נכתב על ידי krug , 12/12/2007 23:09  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  krug

בן: 34

ICQ: 193393430 

תמונה




4,636
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkrug אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על krug ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)