לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג זה אינו שובת! (פרט לשבת)

Avatarכינוי: 

בן: 41

Skype:  orenge101 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2011

משלוח מנות


"כשאתה מקבל משלוח מנות מחבר שלך, אתה מקבל משלוח מנות מהחברה של החבר שלך, ומהשכן של החברה של החבר שלך, ומהבת דודה של השכן של החברה של החבר שלך, ומאמא שלו, ומהילדים שלה, ומה"ענק/גמד" בבית הספר שלהם, ומהסבתא שלהם...."

אולי אחד מהם, השקיע במנה שלו?!?

 

זה לא יאומן כמה אנשים ממחזרים את משלוח המנות שלהם. מקבלים ממישהו אחד, מעבירים הלאה לאחר. לפעמים טורחים ומשנים קצת את התוכן, אבל אם הכל נראה סבבה ואין פתק (או שיש ומורידים) – ממחזרים.

בכל פורים יש את אותו סיפור בו עומדים בסופר וחושבים מה לקנות כדי למלא את משלוחי המנות: "הדודה ההיא אוהבת סוכריות", ו"ההוא אוהב במבה ועוגיות", "לאמא חייבים לקנות השנה יין איכותי" וכו' וכו' משלוחי המנות המוכנים קוסמים מאוד, אבל הם יקרים משמעותית מהכנת משלוח מפורק. ומה לשים שם? הרי בקלות מזהים משלוח מנות ש"חיפפו" באיכות המוצרים שלו.. יש סדרי עדיפויות בשוקולדים, במותגים, בעוגיות, וכמובן- ביין. אני חושב שהיין עצמו הוא מדד לאיכות משלוח המנות.

קודם כל, אם יש יין במשלוח המנות זה כבר מעיד על איכותו. אם השקיעו ביין, אין סיכוי שלא ישקיעו בשוקולדים או בחטיפים. ואם היין זול ומעפן (או אפילו לא יין או איזה ליקר או, רחמנא ליצלן, משקה ביתי רקוח) סביר להניח שאכילת החטיפים סביבו שקולה להכנסת סוכרים ושומן טרנס נטו לגוף.

 

השנה החליטו במשפחה שלי שבמקום חלוקה מסורתית של משלוחי מנות ביניהם (והרי גם ככה רוב האנשים לא אוכלים 90% ממשלוחי המנות שנשארים להם בסוף החג אבל לחוצים לסיים אותם לפני פסח..), יעשו ארוחת חג משותפת וגדולה ובכך תסתיים לה הטרחה הגדולה הזו. חמותי לא הייתה כלולה בעסקה ולכן שלחה דרכנו משלוח מנות ל"בכירי המשפחה", כלומר להורים שלי ולהורים שלהם. היא קנתה את כל המצרכים, בכפולות של שלושה באיזה מקום בירושלים, והעבירה לנו לבנות את משלוחי המנות ולתת אותם לכל זוג. היו שלושה יינות, שלושה שוקולדים, שלושה סוגי חטיפים שונים וכו' וכמובן שלוש סלסלות מעפנות שאין מה לעשות איתם אחרי שאוכלים הכל.

אמא שלי החליטה להחזיר בשם כל המשפחה משלוח מנות חזרה אליה, והחליטה להיות יצירתית. חמותי היא אישה שלא מתקרבת לשוקולד בכלל, ואין מה לדבר על חטיפים שומניים. אמא שלי בנתה לה משלוח מנות בריא. היו שם (מלבד לקצת שוקולד ויין, כי חייבים..) תפוזים, בוטנים, אגוזים, גזרים (!!) ונראה לי שאפילו כמה מלפפונים התחבאו להם שם. נסעתי להביא לה אותו ביום ראשון בצהרים והיא פשוט הייתה בשוק. בחיים היא (או אני, לצורך העניין), לא ראתה משלוח מנות שכזה. פרקטי, טעים, בריא – והכי חשוב, בלתי ניתן למיחזור.. סבבי

 

"בין החגים" שמח לכולם! מי ייתן ושעון הקיץ יחזור במהרה, ויביא איתו את החום וריחות האביב שאני כ"כ מחכה להם...

 

אגב, עדכון קצר- העיניים שלי, מעל לחודש וחצי אחרי (שבעה שבועות, אם לדייק), עדיין בהתאוששות.. אמנם יש הטבה ושיפור דיי משמעותיים- אני מצליח לקרוא אותיות יותר קטנות והטשטוש למרחוק קצת נרגע אבל עדיין קיים, קשה לשבת על המחשב (כשהוא לא מוגדל פי כמה) והמריחות והסינוורים בלילה עדיין מציקים. לפחות חזרתי לנהוג...

 

נכתב על ידי , 22/3/2011 10:53   בקטגוריות בית ומשפחה, אקטואליה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




53,732
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , האופטימיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורנג' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורנג' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)