לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג זה אינו שובת! (פרט לשבת)

Avatarכינוי: 

בן: 41

Skype:  orenge101 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2011

חיבור רצוף


כחלק מחשיפה ל"עולמות תוכן" חדשים בעבודה ותכנים קצת מתקדמים ממה שהיה עד היום אני כבר שבועיים בחפיפה למכשיר שנחשב לקדמת הטכנולוגיה בכל הנוגע לבדיקות סוכר בגוף. אני עובד במרכז ידוע וגדול לטיפול בסוכרת. את השם אני אחסוך מכם (מה גם שזו לא חוכמה גדולה לגלות), זה לא העיקר. העיקר הוא המכשיר שבו התנסיתי. מכיוון שאני עתיד לתת תמיכה על המכשיר, ואין לי שום ניסיון איתו, לאחר שעברתי על המפרט היבש, על התקלות השונות ועל הדברים שמסביב – וראיתי שזה פשוט לא אפקטיבי מספיק (כי הרי אם אני נותן תמיכה לכאלה שתלויים במכשיר 24 שעות ולא מכיר אותו פיזית, זה דיי מגוחך, לא?), ביקשתי להתנסות איתו.

במערכת, יש חיישן שמוצמד לעור במשך חמישה ימים, עליו מתלבש משדר שמשדר את הנתונים אל מקלט נייד שנמצא קרוב. רמת הסוכר נמדדת בכל דקה כך שיש כ1440 קריאות ביממה, ובכל רגע נתון אפשר לראות מה מצב הסוכר. לא רק את הכמות, אלא גם מגמות (סוכר עולה/יורד/טס למעלה או למטה), התראות וכו'.

 

 

אז אזרתי אומץ והתחברתי אליו לחמישה ימים. להלן הרשומות:

 

התחברתי ב3.8.11 בערך בשתיים וחצי בצהרים. מיד לאחר מכן הלכתי לארוחת צהרים. כעבור שעה היה לי הכיול הראשון (שהיה 86). מאז כעבור כרבע שעה הערכים עלו קצת ל92 ואז לאט לאט (הכל בהדרגה מתונה) החלו לרדת. 91, 87, 82, 79, 77, 74 וכעבור שעה (בארבע) 66.

טווח הערכים הנורמאליים של סוכר בדם, לפי העדכון האחרון הם בין 70-110.

בכיול השני (בארבע וחצי) היה 76 ואז המכשיר, שמראה בהפרש של רבע שעה הראה 70.

בערב בעקבות ארוחה של טונה ומיונז הסוכר טיפס קצת ל100 או פחות וב12 וחצי בלילה בכיול השלישי היה לי 93.

 

האישה, אגב הגיבה לזה ממש רע... דרשה שאני אסיר את זה מיד כשהראיתי לה, לא הבינה למה אני מתחבר לזה ובגדול התגלתה כטכנופובית לא קטנה.

 

על הבוקר היה לי 69, אחרי ששטפתי פנים עלה ל74. בלילה הסוכר ירד 3 פעמים מתחת ל65 (הכי נמוך 62- והערך הנמוך ביותר שנמדד בכל התקופה).

 

כשנסעתי לעבודה השלט האלחוטי שאל אותי- "דיד יו רימוב דה סנסור?" עניתי לו שלא, וליתר בטחון בדקתי על הזרוע. המשדר היה קצת רופף.. הקלקתי אותו חזרה וכעבור כמה שניות השלט צפצף ושאל- "ניו סנסור דיטקטד...." עניתי לו שזה לא סנסור חדש והוא בתגובה קצת נלחץ והתחיל לעלות את רמת הסוכר... משמונים בערך הוא עלה לתשעים ומשהו, טס עם חץ מגמה עליון למאה עשרים והמשיך לעלות, עד מאה עשרים ושש עם חץ למעלה ואז לאט לאט להתייצב. כעבור חצי שעה התמתן ב123 ואז החל לאט לרדת לשמונים כעבור שעה, ושבעים ומשהו כעבור שעתיים. בסוף התייצב על 86.


בדיוק בזמן ארוחת צהרים הוא רצה בדיקת כיול. עשיתי מיד לאחר מכן ויצא לי 116. הוא היה 115 בעלייה מתונה. אכלתי פיצה מאתמול בלילה. שעה וחצי אח"כ הוא ירד ל94.

 

בשישי השתקתי את הצלילים ולא הייתי בבית. הוא צפצף בבוקר של שבת אבל בגלל שלא הייתי בבית כל השבת רק במוצ"ש ראיתי את מה שהוא התריע והוא לא הראה שום תוצאה. עשיתי בדיקה (הוא רצה כיול שהייתי אמור לעשות בצהרי שבת) ואמר שזה נכשל. עשיתי עוד בדיקה (שהוא התעלם ממנה בהפגנתיות, אולי נעלב שהתרחקתי ממנו כל השבת) והוא אמר שאני אעשה עוד בדיקה מאוחר יותר. עשיתי ריקונקט והוא צפצף עליי פעמיים (כלומר הכל בסדר), חיכיתי ואז אחרי חצי שעה בערך הוא רצה שאני אעשה בדיקה. עשיתי, והוא אמר שהכל בסדר ואז אחרי כמה דקות הוא הראה 76 יציב.

מאז הכל תקין ורציף.. 

 

בבוקר יום שני (היום החמישי של החיבור) התעוררתי בשש בבוקר מהמכשיר שצפצף והראה לי שאני על 64 (הגדרתי אותו שב65 יתריע על סוכר נמוך). כשקמתי עברתי את ה70.

 

בצהרים, בזמן שיצאתי לאכול, המקלט התריע שעליי להחליף את המשדר. נשארו שעתיים.

 

קצת אחרי ארבע בצהרים הוא התריע שצריך להחליף חיישן והפסיק לעבוד. אחת מהעבודה שגם כן התחברה לניסיון לאט לאט שלפה לי את המדבקה עם החיישן. אזור המדבקה היה אדום אבל שום דבר מעבר לזה.

 

וזו סופה של החוויה. סה"כ דיי התחברתי לצעצוע המשוכלל הזה (שב"ה שאני לא צריך), הוא אפילו היה חסר לי בשבוע לאחר מכן. לא יאומן כמה מודעוּת הוא נוטע בך לאורך היממה. האפשרות לראות ולהבין (ולשלוט) ברמת הסוכר בגוף בכל רגע נתון בצורה איכותית ומדויקת היא פלא שלא לי כמה ימים לעכל. תארו לכם תוצאות בדיקות דם מונחות לפניכם בשלט אלחוטי בכל רגע נתון, מגמות עלייה או ירידה והכל בלחיצת כפתור.

העתיד בהחלט טמון במכשירים כאלה, והוא אישית נמצא כאן כבר כמעט שלוש שנים. אני מקווה שבהרחבת הסל הבאה הוא ייכנס לשאר הסכרתיים (לפחות לכל טייפ 1 ולא רק לנשים בהריון או לילדים מתחת לגיל 18 כמו היום).

נכתב על ידי , 16/8/2011 00:04   בקטגוריות עבודה, אופטימי, אקטואליה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורנג' ב-28/8/2011 22:39




53,732
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , האופטימיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורנג' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורנג' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)