לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג זה אינו שובת! (פרט לשבת)

Avatarכינוי: 

בן: 41

Skype:  orenge101 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2012

שנה לניתוח לייזר


היום לפני שנה הייתי מתחת ללייזר המנתח ושיניתי את תצורת העין במידה שלא תחזור לעצמה לעולם. לטוב ולרע כמובן... שנה עברה, ולהלן הסיכום עד כה.

היו לא מעט פוסטים בנושא. בעיקר תרעומות, תלונות וקיטורים שונים במהלך הזמן על ההתאוששות הארוכה (מידי) מהניתוח. התאוששות שנשמכת, בעצם, עד היום.

לאחר שהרופאים ב"עיניים" לא הצליחו להגיד לי האם המספרים שלי התייצבו או לא, ומה קורה עם העיניים ופרטים בסיסיים שירגיעו אותי- לפני כארבעה חודשים החלטתי (בעקבות הביקורת הזו) לקבוע תור לחוות דעת נוספת. מצאתי את המומחה השני בארץ בתחום וקבעתי אליו תור. התור היה לשלושה וחצי חודשים ובשבילו הייתי צריך לבקר רופא עיניים מהקופה, לבקש הפנייה וטופס 117 ואז להמתין לתור. הייתי אצל רופא המשפחה שימליץ לי על רופא טוב והוא הסתכל עליי כאילו ביקשתי לקנות אצלו זר פרחים. הדבר היחיד שידע להמליץ לי עליו זו רשימה של כללית שנמצאים בה כל רופאי העיניים אבל כשהציץ בה הוא ראה שאין אף אחד שיכול לעזור לי.

קבעתי תור וביקרתי אצל רופאת עיניים שהייתי אצלה לפני כמה שנים וזכרתי שהיא הייתה רצינית ויסודית. אחרי התחלה קשוחה ותוקפנית משהו ממנה- "נתחיל בזה שאני לא יכולה לתת לך הפניה. למה? ככה! לא יכולה" היא התרככה ככל שסיפרתי לה את הסיפור, בסוף היא בדקה אותי בעצמה, נתנה חוות דעת כפי יכולתה וחיפשה בשבילי גם כן רופא מהקופה שמתמחה ברשתית (ולא מצאה) ואיחלה לי שלום.

התקשרתי לקופה והבנתי שאני אצטרך לשלם בעצמי אבל יהיה לי החזר מסוים (אך מגוחך)- אבל אין ברירה, התור קיים וצריך לחכות לו.

באותו הזמן המליצו לי על רופא שאמנם לא מתמחה בניתוחי לייזר ואין לו את הניסיון הדרוש אבל הוא דיאגנוסטיקן מצוין וממליצים עליו בחום. אחרי שגם האישה וגם ההורים שלי אמרו לי ש"אם כבר להוציא סכום גבוה אז עליו ולא על ההוא שכבר היה לי אליו תור"- ביטלתי את התור פחות משבוע לפניו וקבעתי תור אצל החדש. שבועיים בלבד...

 

התור שלי אליו הוא עוד יומיים. אני מקווה שציון הדרך הזה יציין את סוף הסיפור.

 

העיניים שלי עדיין לא רואות 6/6. לעין שמאל יש צילינדר, יש רגישות גבוהה לאור וסינוורים בלילה. כל כמה ימים אני מתעורר והעין אדומה, לעיתים לכמה ימים. אני מצליח לעבוד על מחשב אבל העין מתייבשת במהירות ואני עם טיפות כבר שנה שלמה לפחות פעמיים ביום.

המצב לא משהו.

נכון להיום אני לא ממליץ על אף אחד על הניתוח אלא אם כן אין ברירה וזה מוצא אחרון. לא ליופי, לא "כי בא לי" ולא בגלל אף סיבה דבילית אחרת. עם עיניים לא משחקים.

 

רק בריאות.

 

 


 

עדכון:

הרופא היה נחמד מאוד, סובלני ומקצועי. הוא בדק אותי יסודית, ענה לי על כל השאלות והסביר שבגדול שתי האפשרויות העומדות בפניי זה או לחזור למשקפיים או (אם אפשר) לעבור ניתוח נוסף- לתיקון. הסינוורים ייפסקו בעתיד כשהעין תתאחה לגמרי והעין אדומה כתוצאה מיובש/חום. קבעתי תור ללוינגר לביקורת שנתית ונראה מה יהיה בה. ציפיות אין לי בכלל. רק לסמן וי על כנראה מה שתהיה הביקורת האחרונה.

נכתב על ידי , 1/2/2012 20:01   בקטגוריות אישי, אקטואליה, ביקורת, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




53,732
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , האופטימיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורנג' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורנג' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)