לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג זה אינו שובת! (פרט לשבת)

Avatarכינוי: 

בן: 41

Skype:  orenge101 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

על קליטה ואתגרים חדשים


כבר קרוב לחודש שאני עובד בשתי משרות. הזמן ממשיך לנזול מבין האצבעות אבל בחודש האחרון יש הרבה יותר סיפוק במה שאני עושה, וזה מנחם. את העבודה הקודמת (בציוד הרפואי) צמצמתי לחצי (במרמור רב מצידם), ובחדשה נחתתי ביום שהבחורה הקודמת עזבה. וכך, בלי חפיפה, בלי למידה מסודרת, בלי הכרת התפקיד לעומק- צללתי למים העמוקים במשרד החדש שלי – באיכילוב. אם מישהו מעוניין ביותר פרטים אני רק אומר שזו משרת מחקר שקשורה לנוירולוגיה. העבודה, כך אני מגלה מיום ליום, עמוסה ומלאת פרטים. לא קשה במיוחד, אבל יש המון מחקרים- ישנים וחדשים והכל חדש לי. כמו שרלוק הולמס אני מחפש רמזים ומתמרן בין כל המשימות, הבלת"מים והעבודה השוטפת- כך שלאט לאט כל הפרטים מתבהרים והתמונה הופכת לברורה יותר.

אני מניח שאם לא הייתה לי קליטה מהירה הרבה דברים היו מתעכבים או אפילו מתבטלים.. בכל יום צריך לתמרן וללמוד בין כ"כ הרבה דברים חדשים- מתחומים שונים. מצד אחד זה מרתק, מצד שני מאתגר ומצד שלישי זה (בעיקר) מעייף. וזה מה שגורם לזמן לנזול במהירות רבה יותר. אני מגיע לעבודה השנייה רענן יותר, יצאתי מלופ השחיקה והרבה יותר קל לי להמשיך. נכון שאני בעיקר מכבה שריפות ופותר בעיות שנגררו בין הזמנים שאני לא שם, אבל יש משהו נחמד בזה שצריכים אותך ושמחים שאתה מגיע חיוך

 

לפני בערך שבוע, ולאחר התלבטות ומשא ומתן מעייף, כל המשפחה שלי התניידה חזרה לפלאפון (אחרי כמעט שנתיים באורנג', שאם אצטרך לפתוח עליהם את הפה לא יצאו ממנו דברים טובים...)- ורכשנו חבילה נחמדה לכל אחד, בהתאם למה שכל אחד צריך. סוף סוף הקץ לחשבונות מסובכים, חיובים מיותרים, תוכניות לא מתאימות וחוסר בהירות. את ה"חוזה" אבא שלי עשה עם הנציג בע"פ כשהכל מוקלט בסלולארי ומיד נשלח למייל עם האישורים הנלווים, הסים הגיע תוך יום וכבר בערב שהסים הגיע, נכתב לי במקום Orange – Pelephone על המסך.

הבעיה היא שבדירה שלנו משום מה איפה שלאורנג' לא הייתה שום בעיה לקלוט- לפלאפון יש קליטה רק בחלון אחד, במטבח, כשהפלאפון לא זז. בשאר המקומות אין שום קליטה.

זה כמובן גורם לפלאפון להתחמם, לחפש קליטה באופן אקטיבי, ולזלול סוללה. מעצבן, טיפשי, אבל אין הרבה מה לעשות... נקווה שזה יסודר בקרוב.

 

עד אז, אני עושה מחקר בנוגע לשדרוג הפלאפון שלי לסמארטפון (וגם כמתנה לאישה). ננעלתי על סמסונג גלאקסי אס 2 (אחרי התלבטות בינו לבין ה3 שבסוף מה שהכריע היה כמות הקרינה- שנמוכה כמעט בחצי ב2 מאשר ב3!!), אבל לא סגור שאני באמת רוצה לקנות עכשיו במחירים האלה ניידים חדשים.

אני מניח שברגע  שהמחירים ירדו מ2000 ₪ יהיה על מה לדבר. בינתיים, נותר לי רק לחלום על אפליקציות...

נכתב על ידי , 25/7/2012 21:42   בקטגוריות בית ומשפחה, אופטימי, אקטואליה, עבודה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורנג' ב-27/7/2012 10:26




53,732
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , האופטימיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורנג' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורנג' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)