ההמשך, כצפוי, מפתיע. ממיר האינובה
שרכשתי אכן התגלה כממיר איכותי (אך משום מה היחיד ללא שעון דיגיטלי בצג כשמכבים
אותו)- אך לאחר שהבאתי מחמותי את ממיר הQUE הישן שלי (שהתגלה כסובל מגמגום) נאלצתי להזמין עוד ממיר AKAI במקומו.
כשכיבינו את כל הטלוויזיות והממירים
ביום שישי לפני שבוע וחצי הכל עבד נהדר. במוצ"ש, כשהדלקנו את הטלוויזיות- לא
היה שום אות. באף ממיר!
אף טלוויזיה לא עבדה. הזזתי את האנטנה,
חיזקתי את החוטים, ואפילו ניסיתי להחליף ממירים ולחזק את המפצל – כלום!
ביום ראשון בבוקר שלושה נציגים שונים
(בדרגות טכנאים שונות) של עידן פלוס ניסו לעזור לי: הראשונה רשמה פרטים
"והעבירה אותי למישהו בכיר יותר", השנייה שאלה כמה שאלות והעבירה אותי
למישהו "מנוסה יותר", השלישי התקשר כשהתארגנתי לזוז מהעבודה והבטיח
להתקשר בשש, כשאגיע הביתה- ובאמת התקשר בשש. הוא ניסה לעזור, חיכה על הקו שעליתי
לגג וכיוונתי את האנטנה (כמה פעמים), נתן טיפים, בירר עם טכנאי בכיר יותר ולא עזב
אותי עד שהיו לי כמה הצעות מה לעשות כדי להחזיר את הקליטה שאבדה בפתאומיות.
אחרי יומיים, פתאום, אחרי שאחי ניסה כמה
פעמים לחפש ערוצים ולכוון את האנטנה- חזרה הקליטה! קליטה מלאה בכל הממירים...
משונה.
אבל בהחלט מגיע כל הכבוד לעידן פלוס על
השירות הטוב!!
אחרי שכל הממירים נבדקו, עבדו ונוסו,
הגיע הזמן להרים טלפון חם להוט.
מכיוון שלהרים אליהם טלפון זה הדבר הקל,
אבל להשיג אותם זה החלק הקשה- ראיתי בפייסבוק שלהם שאפשר להשאיר הודעה (בד"כ
נאצה, כמו כולם) ואז הם חוזרים אליך. עשיתי את זה (אבל בלי הנאצה. בינתיים),
וכעבור יום שלא חזרו אליי, ניסיתי בדרך הפשוטה- להתקשר לשירות הלקוחות. כעבור כמה
לחיצות (ו"שימו לב שלמי שלא מזדהה ההמתנה ארוכה מכרגיל") נתנו לי אפשרות
להשאיר טלפון ומישהו יתקשר אליי מאוחר יותר. עשיתי את זה. ובאמת כעבור פרק הזמן
שהיה נדרש לי סתם להמתין עם קו פתוח- חזר אליי נציג. שמחתי שהוא מדבר עברית ובכל
זאת דיברתי לאט כשיבין מהר-
"אני רוצה לברר לגבי חבילת הcompact שלכם ב149 ₪".
"כן, זה כולל 16 ערוצים, תשלום
קבוע וממיר VOD אחד".
מכיוון שיש לנו 3 ממירים דיגיטליים
וממיר VOD אחד (שלא בשימוש)- רציתי
להחזיר להם אותו פלוס עוד שניים ולהשאיר את אחד הדיגיטלים הפשוטים, כי הוא נכנס
לנו בדיוק במדף שמתחת לטלוויזיה. הוא אמר שהחבילה כוללת רק את הממיר VOD ולא את הדיגיטליים, למרות שהם פחות שווים ולא היה מוכן לשמוע כלום.
אחרי שניסה להוזיל לי את המחיר שאני
משלם עכשיו בשלושים שקלים שלח לי את סיכום עדכון העסקה והזכיר לי שברגע שאחזיר את
כל הממירים, השלטים, הכרטיסים, והכבלים- העדכון ייכנס לתוקף.
"אה, כן", הוא אמר לבסוף,
"אתה יודע שאין לכם VOD בחבילת הcompact, נכון?"
גרררר
וזהו, בזה זה נגמר. חזון העידן הדיגיטלי
קרם עור וגידים. כשרוצים פותחים טלוויזיה וכל זבל העולם פרוש לפניך, וכשרוצים-
מכבים ולא משלמים שקל יותר.
השארנו ממיר הוט אחד (עדיין לא ברור
איזה, עוד לא החזרתי להם את הממירים ואחי מסרב להשאיר את הVOD המסורבל והמיותר) בשביל ה"שקט הנפשי" של ההורים (לפחות
בינתיים, כדי שיוכלו לוודא שהשידורים של עידן פלוס רציפים), והממיר AKAI (עם החיבור HDMI שוידאתי שעובד מצוין
בממיר שכבר יש לנו) צריך להגיע כל יום.
אולי הממיר של YES קטן יותר? יש להם עכשיו אחלה מבצעים באותו מחיר...