לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג זה אינו שובת! (פרט לשבת)

Avatarכינוי: 

בן: 41

Skype:  orenge101 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

רוצים לשמוע משהו מוזר?


השבוע באחד הימים קיבלתי מייל  מלימור כלשהי. היא שאלה מה קורה, איך היה הטיול, מה אני מתחיל ללמוד, איחלה בהצלחה וכו' וחתמה בשם ובפלאפון שלה. גם מקריאה שניה של המייל נראה שהיא מכירה אותי. היא יודעת שהייתי בטיול, שהתחלתי ללמוד, ואפילו שלחה את המייל פעם שניה מחשבון אחר כדי לוודא שהוא הגיע...

בכל אופן, קראתי את המייל פעמיים, שלוש, ארבע.. ואין לי מושג מאיפה אני מכיר אותה!

אני מכיר שני לימור, ושתיהן מהצבא. עם אחת אני עוד בקשר ואין מצב שזו היא.

התחלתי לחשוב מאיפה עכשיו אני מוצא את השם משפחה של הלימור השנייה ומוודא שזו היא (כי הפעם האחרונה שראיתי אותה הייתה באיזה קורס בצבא) ופתאום נזכרתי שבקלסר של הדברים מהצבא יש דף קשר עם השמות של כולם. מצאתי אותו וגיליתי שזו לא היא!

 

התלבטתי איך להחזיר לה מייל. לשאול מאיפה אני מכיר אותה ואולי לפגוע בה (לדעתי זה מאוד פוגע שמישהו לא זוכר אותך) או פשוט לזרום בדיפלומטיות ולקוות שבמייל הבא היא תגלה איזה פרט שיפיל לי את האסימון?

בסופו של דבר שלחתי לה מייל דיפלומטי. לא חשפתי שום פרטים מיוחדים חדשים, סיפרתי כמה שנהניתי מהטיול, כמה שמזג האוויר שהיה השבוע מזכיר לי אותו ובסוף שאלתי מה קורה איתה, מה היה עושה וחתמתי במשפט שבפעם הראשונה בחיים שלי התכוונתי אליו:

דונט בי אה סטריינג'ר... J

 

למחרת היא השיבה לי מייל. היא הגיבה במעורפל על מזג האוויר וישר שאלה עוד שאלות שקשורות בי (איפה אני גר, עם מי וכו') וכתבה על עצמה כמה משפטים (על איפה שהיא רצתה ללמוד ועל איפה שהיא בדיוק התחילה ללמוד עכשיו וכמה שהיא מקווה שיהיה בסדר וכו'). היא שאלה איך באוניברסיטה ובסוף שאלה אם בחנוכה אני יורד לאילת.

שום אסימון לא נפל, שום טלקרד לא נפלט ושום חשבון פלאפון לא הוגש. עדיין לא היה לי מושג קלוש עם מי אני מתכתב...

ואילת..? מה קשור אילת? ממתי אני יורד בחנוכה לאילת?

ומה התעניינות הזו באיפה אני גר?

התייעצתי עם חברים, ואחרי שגם אף אחד מהם לא זכר מישהי בשם הזה החלטתי ללכת על האופציה השנייה.

שאלתי אותה במשפט אחד מאיפה אנחנו מכירים.

התשובה לא איחרה לבוא. היא ענתה לי בשני משפטים:

"מהקורס פסיכומטרי", "נפגשנו במטוס כשטסת לחו"ל".

*טלינג*

עכשיו יש הגיון. אמנם אני לא זוכר את כל הבנות מהקורס פסיכומטרי (חפשו בהיסטוריה של הבלוג ותגלו שהייתי בין הבנים היחידים שם) ולא זוכר לימור ספציפית (אני גם ככה יותר איש של פרצופים מאשר איש של שמות) – והקטע הוא שהיא הזכירה לי שבאמת פגשתי מישהי שאני מכיר במטוס! אמנם אני זוכר במעורפל את הפרצוף ולא מאיפה הכרתי אותה אבל בהחלט פגשתי מישהי שאני מכיר בטיסה להונג קונג (ומשם היא המשיכה לאוסטרליה ואני לניו זילנד).

אוקיי, עכשיו יש הגיון! אבל רגע, נתתי לה את המייל שלי? מאיפה יש לה אותו? אין לי מושג..

הנחתי שגם נתתי לה אותו בטיסה (כי גם ככה לא זכרתי הרבה משם ולא דיברנו הרבה) והמשכתי הלאה.

עניתי לה למייל הקודם וסיפרתי לה שפגשתי כמה בנות מהקורס פסיכומטרי (שהיה ממש לפני הטיסה שלי לחו"ל) בבר אילן, שהכל בסדר ואני קצת בטראומה (ראו פוסט קודם) אבל לוקח את הזמן ומשתדל להיות אופטימי וכו' ככה ברברתי במשך כמה תווים ובסוף שאלתי מה מיוחד באילת ששווה לרדת אליה בחנוכה ושלחתי.

 

אתמול קיבלתי ממנה תגובה. היא אמרה שיש מצב ששנינו מתבלבלים ואמרה שלפי מה שאני שואל ומספר לא יכול להיות שאנחנו מכירים.

"בן כמה אתה? איפה עשית את הקורס פסיכומטרי?", היא שאלה, וגם אמרה שיש מצב שמייל ממני היה בטעות ממוען אליה והיא פשוט הניחה שזה אורן שהיא מכירה שגם היה בחו"ל ונרשם ללימודים והניחה שזה הוא...

 

עכשיו ממש גירדתי את הראש מול המסך בבלבול. מה כבר אמרתי שגרם לה להבין שאנחנו לא מכירים?

עניתי לה על השאלות אבל משהו אחד במייל שלה הפתיע אותי. אני שלחתי לה מייל? הרי היא שלחה לי מייל ראשונה! שאלתי אותה על זה.

 

מיד במוצ"ש כשבדקתי מיילים הגיע גם מייל ממנה. היא אמרה בפשטות שאני זה ששלחתי לה מייל ראשון וגם ציטטה אותו (וזה אכן היה המייל הקולקטיבי ששלחתי לכל הרשימה שלי במוצ"ש שעבר ואיחלתי לכולם בהצלחה בשנת הלימודים החדשה ושישמרו על קשר וכו'). היא קיבלה אותו ממני והשיבה. ובשורה האחרונה היא חתמה- "אנחנו לא מכירים".

 

מה שעוד מוזר בסיפור הזה (מעבר לכל הפרטים הקטנים שמתנגשים) זה שיש לי רשימת תפוצה מובנית שאליה אני שולח את המיילים שלי. אני לא מקיש כל מייל בנפרד ושולח אלא מכניס את אנשי הקשר בלחיצת עכבר ומוסיף אותם למכותבים במייל. והמייל שלה בנוי מהשם הפרטי+משפחה+גיל. אין סיכוי בעולם שהייתי עושה טעות שכזו ומכתב מייל כזה בטעות.

 

 

"מה אני יכול ללמוד ממקרה כזה?" "האם קארמה מנסה להגיד לי משהו?" "אנד וואט דה פאק איז דיס שיט?!?" הם כמה מהשאלות שעוברות לי בראש עכשיו.

 

[אגב, יש הגיון שכשאנשים משיבים למיילים הם משאירים את ההודעה המקורית למטה ככה שאם אני לא זוכר על מה דיברנו אני פשוט גולל למטה ולא מנחש! Please do that!]

שבוע טוב

 

נכתב על ידי , 28/10/2006 20:19   בקטגוריות אינטרנט, לא קשור  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חנו'ש ב-31/10/2006 14:56




53,732
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , האופטימיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורנג' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורנג' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)