לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג זה אינו שובת! (פרט לשבת)

Avatarכינוי: 

בן: 41

Skype:  orenge101 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אהבה


קמתי היום בבוקר עם מצב רוח פיוטי משהו. כנראה
שינוי מזג האויר הזה, המעבר מקור לחום עושה את שלו והנפש פורחת יחד עם הגוף.


אני מת על התקופה הזו, אין על עונות מעבר. כמו
סוכות רק הפוך- לא עוברים מחום אימים לטמפרטורות נוחות יותר (לפני שכבר אי אפשר
ללכת יחפים בבית בלי להתעטש), אלא מהתעוררות ושינה עם חימום - להתחממות כוללת של
האויר. נכון שיש ימים של גשם וצניחה של הטמפרטורות, וימים של אובך מחניק בלי שמש
וגשם של לכלוך, נכון שהארון מבולבל מינית וכולל סוודרים וצעיפים לצד מכנסיים קצרים
וגופיות, ונכון ששיטת הבצל כבר מזמן הפכה לחוק מחייב בעונות האלה - אבל עם כל אלה
(כולל שפעת המזגנים שמתחילה להתעורר), אין על התקופה הזו!


לצאת החוצה, מהדירה הקרה אל האוויר החם, לריחות
הפריחה, לעקצוצים בעור מקרני השמש החמים... מיד מעלה חיוך על הפנים.


תקופה מושלמת לטיולים- בכל הארץ, לתכנונים,
לתוכניות לעתיד, להתחדשות - ולאהבה.


האישה סיימה השבוע מרתון ארוך מאוד ועמוס מאוד
של לימודים שכלל שבעה סמסטרים רצופים (כולל קיץ), בחינות בלי הפסקה, עבודות, מועדי
ב, ג, מיוחדים ומה לא- וסוף סוף יש לנו תקופה רגועה יחסית של ביחד.


סוף סוף קיבלתי את אשתי חזרה.


הפוש האחרון היה בשלושת החודשים האחרונים והיה
מאוד אינטנסיבי ומייגע, גם לה, גם לי, וגם לזוגיות שלנו.


לא היה קל עם הלימודים הקשים, עם שיעורי הבית,
המרתונים אל תוך הלילה, שיחות הועידה הארוכות בסקיים עם חברים ללימודים, המועדים
הנוספים, התמיכה כשקשה, הקושי בשילוב החיים עם הלימודים ועם העומס, הוויתור כמעט
על חיי חברה, שילוב העבודה והלחץ בלחשוב על העתיד וההמשך. לא היה קל בכלל.


ואני גם לא מאמין שיהיה פחות קשה,, שגרה תתחלף
בשגרה אחרת. מי שאוהב להיות בסביבת אקשן, תמיד ידאג איכשהו (גם אם לא במודע)
שהאקשן יימצא בחברתו. אבל אני שמח שהזוגיות שלנו צלחה (בהצלחה רבה אפילו!) את
התקופה הזו, ועברנו אותה בשלום.


 


אני מאוד גאה באישה שלי! אני לא חושב שהיא
מוזכרת כמעט בבלוג הזה, אולי כאנקדוטות פה ושם, אבל בקצת יותר מארבעת השנים
האחרונות יש לה חלק משמעותי מאוד בחיים שלי. באיסרו חג של פסח (המימונה), לפני
ארבע שנים הצעתי לה נישואין, ומאז אנחנו יחד בטוב וברע, בבריאות ובחולי, בקשיים
וגם, ובכן, ברגעי השמחה.


מנערה צעירה, מבולבלת אך מאוד בוגרת אני רואה
איך היא הופכת לאישה חזקה ומחושלת, כזו שאני גאה לעמוד לצידה ברגעים כמו היום,
לקראת סופו של המסע הכ"כ מפרך הזה שכבר הפך להיות חלק מהזוגיות שלנו, ורואה
איך היא מתמודדת עם החיים שבחרה לעצמה בכוח רצון עילאי ובהתמדה מעוררת הערצה.


לא הייתי מעיז לבחור בדרך ובמסלול הלימודים
המפרך שלה, וגם לה היו לא מעט חששות בהתחלה, אבל עם הזמן אני רואה שהכל מתחיל
ונגמר בהחלטה הראשונית וב"תיחזוק" שלה לאורך הדרך.


אני אוהב אותה, ובשלוש
מילים קצרות אפשר לסכם את כל הפוסט הזה, אבל מכיוון שהיא לא קוראת כאן, אני אקום
עכשיו מהמחשב ומשיר ההלל הוירטואלי הזה, אגש אליה, אתן לה נשיקה וחיבוק חזק ואזכיר
לה את זה.


כמו שאני משתדל לעשות בכל הזדמנות מאז שאני
מכיר אותה.


 

נכתב על ידי , 22/3/2013 15:03   בקטגוריות אישי, בית ומשפחה, לימודים, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רוצה להשתתף בניסוי


במהלך החודשים האחרונים נחשפתי לעולם תוכן חדש ומעניין - תחום המחקרים הקלינים. הגעתי לזה ממש במקרה, דרך מודעת דרושים ופתאום גיליתי שלא מעט אנשים שאני מכיר נמצאים בעולם הזה ועובדים בו. עוד במהלך התואר הראשון הבנתי שלעשות מחקר בבני אדם זה קודם כל לעבור מעל מסוכות בירוקרטיות שונות עד לרגע שאפשר להתחיל בניסוי.

התחלתי להתעניין יותר ויותר וגיליתי תפקיד שנראה כאילו תפרו אותו בול למידותיי! הוא משלב את כל תכונות האופי והרצונות שיהיו לי מתפקיד כלשהו וכמובן עם אפשרויות שאיפה למעלה וקדימה. ביררתי איפה אפשר ללמוד אותו וגיליתי 3 מקומות. שלושתם השיבו לי בחיוב והסבירו כל אחד ממקומו למה כדאי לי ללמוד אצלם ובסוף בחרתי בחברה מסוימת (GCP) בגלל שילוב של המחיר, 2 התעודות שמקבלים, הניסיון שאפשר לרכוש דרכם בסוף הקורס (ואפילו לעבוד שם כמנטר ניסויים) והרושם שעשו עליי.

השיעורים הם פעם בשבוע למשך פחות מחודשיים- כל פעם יום מלא ועמוס (ממש כמו יום עבודה), ומרתק באופן מפתיע. איתי בקורס היו חבר'ה מכל הקשת הרפואית- מרופאים, דרך רוקחים, פיזיותרפיסטים ודיאטניות קליניות ועד לביוכימאים וכאלה שבכלל לא מהתחום. כולם אנשים איכותיים וטובים.

המרצים מדהימים! כל אחד תותח בתחומו ומשופשפים בהרצאות ממוקדות ומרחיבות ידע על כל מה שצריך לדעת והרבה מעבר. בינתיים עברתי מחצית מהדרך וזה פשוט תענוג....

 

אני עדיין בגישושים של מציאת עבודה בתחום (יש כל מיני הצעות שונות), בתקווה שהרלוונטית ביותר תקורם עור וגידים בשבועות הקרובים- אבל זה תחום שהנסיון בו נספר בלי קשר למקום ספציפי והידע מצטבר עם השנים. זה מרגיש לי כאילו מצאתי את מה שחיפשתי עוד לפני התואר הראשון- כשידעתי שיהיה לי תואר שני אבל לא היה לי מושג מה אני עוד רוצה לעשות...

אני מקווה שלא אתבדה והציפיות יהיו מוגזמות יחסית למציאות. סך הכל אני יודע לאן אני נכנס. עשיתי מספיק עבודת מחקר לפני זה וגם הקורס עצמו נותן כלים גם להרבה מעבר לתפקיד ההתחלתי שאני מחפש כך שלא אמורה להיות נפילה רצינית בין הרצוי למצוי.

 

בינתיים בעבודה הרגילה הכל כרגיל, אין יותר מידי מה להרחיב מעבר לכך שתחומי האחריות גדלים, עוד כמה פרוייקטים נוספים (וסתם מרגיש לי מוזר לכתוב על עבודה כשעם זה אני מתעסק רוב שעות היום גם ככה...) ובדיוק שהתחילו לבנות עליי להמשך (כולל כל המשתמע..) אני נוטש (או בתקווה שרק לצמצם פעילות) לטובת עולם תוכן שונה לחלוטין..

לא נורא, אם יש משהו שלמדתי במהלך השנים שמאז הצבא זה שלכל אחד יש תחליף. אפילו לי.

נכתב על ידי , 21/5/2012 18:54   בקטגוריות אופטימי, אקטואליה, עבודה, לימודים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אל תחסכו את זה ממני


העיניים, כפי שנכתב בפוסטים האחרונים, בהתאוששות איטית ביותר אך מתמדת, ב"ה. מחרתיים אציין 12 שבועות מהניתוח (שלושה חודשים). מבדיקה בשבוע אחד (פוסט קודם) לבדיקה בשבוע שעבר יש התאוששות של רבע מספר (!!), אז כולי תקווה ואופטימיות.

בינתיים, חיפשתי עבודה זמנית שתוציא אותי קצת מהבית ותחדש לי את מלאי האנרגיות. לצאת לראיונות ולמרכזי הערכה כבר הפך לתחביב שלי, ואם הייתי יודע שזו תהיה התעסוקה העיקרית שלי כשאני סוף סוף יוצא קצת מהבית הייתי מעדיף לגדל דשא, לחכות שיצמח ואז לחנוק את עצמי איתו.

התקשרה בחורה והציעה לי לעבוד בפרוייקט זמני של חסכמים. כולה שבועיים עבודה, בשעות הערב, שכר סבבה (30 לשעה), באזור השרון. בכיף..

ככה יצאתי לי כל אחה"צ, מצויד בתיק צד וחולצה תכלת-מזעזעת לטייל ברחובות, לראות בתים, לפגוש אנשים. שבוע וקצת הייתי ברמת השרון, כבר ביום השלישי לעבודה שברתי את השיא היומי והגעתי לרמת בונוס (מעל 60 חסכמים). פגשתי מלא אנשים, ראיתי אין ספור בתים יפים (יותר ופחות) ובגדול- נהנתי. מזג האויר היה מצוין, הריח המתוק של פריחת האביב סחרר אותי במשך שעות שלמות. תיק תק גיליתי את סוד השכנוע וממוצע החסכמים שלי עמד של 74 ליום (ומעל ל20 בתים במשמרת).

בשבוע האחרון למבצע- עד ליל הסדר השכר לשעה עלה ל36 ₪ ודרבנו אותנו להספיק כמה שיותר. ממני היו הכי מבסוטים וראש הצוות שלי התבאס שלא הגעתי אליהם קודם. כל מה שהייתי צריך לעשות זה לעבור לפי רשימה מבית לבית, להסביר לאנשים על המבצע, לכל בית מגיע שלושה חסכמים חינם (אחד לברז ושניים למקלחות), ולשכנע את הסרבנים והבורים. חבל שלא נתנו לנו את השאריות לשים בכל מיני ברזים שאני עכשיו שם לב שלא היה מזיק לשים שם חסכמים (כמו בברזים של שירותים ציבוריים כמו בסופר או במרכזי קניות שונים).

ביומיים האחרונים הייתי ברעננה. ואוו, איזה הבדל מנטליות ביניהם לרמה"שים... הרמת שרונים, לפי האזורים שחילקתי בהם הם או שכונות חמות ואתניות כמו תימנים ומרוקאים או שמאלנים צפונים צעירים. בתים פרטיים ישנים מול דירות יוקרה גבוהות. הבדלים גדולים.

ברעננה זה משהו אחר... רובם ככולם אשכנזים, הססניים ("ההורים לא בבית"), סנובים, לא מאמינים ("חינם? לא תודה") ופשוט מעצבנים באופן כללי. מליון שאלות, תירוצים, הסברים, קרציות אחד אחד. אבל מה, ביום האחרון לעבודה סגרתי שיא אישי של 82 חסכמים!! (29 בתים) סבבי

בסוף השבועיים האלה האצבעות שלי נראו כאילו טבלתי אותם בתוך שלולית עם פיראנות והידיים כאילו ניגבתי עם נייר זכוכית. האצבעות כאבו לי, נשרטו לי, נפצעו לי, בשלב מסוים דיממתי למישהו על הטוש במקלחת.. היה לא נעים.. הלכתי לישון עם מיטב הקרמים שיש לאשתי להציע. הציעו לי להמשיך לעבוד עוד כמה ימים בחוהמ"פ אבל זהו, זה כבר היה יותר מידי (מה גם שצריך קצת לנקות את הבית...).

 

נקווה שהעבודה הבאה כבר תהיה קבועה ורצינית יותר.

 


 

 

מעניין לעניין בעניין אחר- לאחר סיכום ההתקדמות שהייתה לי בזמנו אל עבר הזכאות לתואר השני בחודש שעבר (כאן), כברת הדרך המעייפת עדיין נמשכה לה. דיברתי עם שפרה שבררה מול שכר לימוד לגבי קורסי ההשלמה ואם יש עוד חוב, עם נטלי שהזינה את האישור התשלום למדור שכ"ל, עם ידידיה שעדכן בשכר לימוד שאין חוב, עם ישראלה ששלחה מייל למדור רשם לזרז את הבקשה שלי (ובינתיים קיבלתי מיילים ממדור הרשם על ההתקדמות ועל "אוטוטו" הזכאות..), ועם אביטל, בסופו של דבר על יציאת הזכאות אליי הביתה, בשעה טובה.

וככה, ביום בהיר אחד, הגיע המכתב לתיבת הדואר, שלושה העתקים של הזכאות וגליון ציונים חתום.

אבל רגע...

מה זה התאריך הזה?!

"הננו מאשרים.. מס' ת.ז.. סיים את לימודיו לקראת התואר השני... וזכאי לקבלת התואר מתאריך 1.12.2011".

הראשון לדצמבר 2011?!?!?

מה נסגר??

התקשרתי, שלחתי מייל, והתקשרתי שוב ואכן זו הייתה טעות. התקשרה בחורה נחמדה ביום ראשון שהטעות תוקנה ומכתב חדש נשלח אליי הביתה. כעבור כמעט שבוע אכן הגיע המכתב המיוחל וכעת, רשמית, אני סוף סוף, בשעה טובה, יכול להגיד שהתואר השני מאחוריי! קול ברוך ה'!

מספיק לימודים, מספיק בירוקרטיה, ומספיק תשלומים מנופחים ומבוזבזים למוסד אקדמי. ועכשיו – לעבודה!

 

פסח כשר ומועדים לשמחה..

 

נכתב על ידי , 24/4/2011 16:09   בקטגוריות אמונה, לימודים, אקטואליה, עבודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
53,732
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , האופטימיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורנג' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורנג' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)