לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  א. אלונה

בת: 34

ICQ: 202038766 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

"הריח שלך המסקרן"


 

         "הריח שלך המסקרן"

אפילו את הריח שלך לא הספקתי ללמוד-

כמעט חודש ועדיין אינני יודעת אותו.

אך את החיוך שלך למדתי היטב,

וכך גם את מבטך העדין.

 

את הגעגועים אליך אינני שוכחת-

לכן גם את הרצון להיות שלך.

ממרחקים הייתי באה,

להישאר או אפילו רק להיזכר.

הייתי חוצה גבולות שלא נחצו מעולם-

אם רק היית רוצה.

 

ושירים הייתי כותבת,

והייתי צועקת הצהרות למניהן-

העיקר שאלמד את הריח שלך-

ההוא, המסקרן.

 

 

          "ולו לרגע"

לו רק יכולתי להפסיק לרגע לחשוב עליך,

לנתק את ראשי מכל מחשבה שמכילה את דמותך.

לשקוע בחלום אחר לגמריי-

שלא יזכיר אותך ולא יהיה בו זיכרון ממך.

 

לפתוח דף נקי-

ולכתוב שיר על הכל חוץ ממך...-

פשוט לרגע לשכוח את אהבתי אליך,

ואולי גם לשכוח את שמך.

 

הלוואי ויכולתי, הלוואי שהייתי מספיק חזקה-

לשכוח ולו לרגע את מה שאני מרגישה.

ולצחוק שוב מאושר שכלל לא תלוי בשלך,

ולדעת ולו לרגע- ששכחתי אותך.

 

*סתם משתפת אתכם בשני שירים קצרים שכתבתי...- תהנו..

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי א. אלונה , 10/2/2008 18:51  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסטירונות




משמאל לימין: ספיר (או גפיר או קרויטורו כל אחד והבחירות שלו..), דנית, לילך וטינקה פריסה ביום מטווחים

            יום מטווחים: במבה ונשק=] זה מה שראיתי בערך כל הטירונות הזו

 

  תמונה אומנותית- במבה ונשק

 

ככה ישנים בניצנים=]

 

באמצע אבטחת טרמפיאדות מצאתי כוס של סקואלה- המקום בו אני עובדת=]

 

(סקואלה שלי זה בכלל בנתניה... ומשום כך ההתלהבות..)

 

טינה על כולן.. מימין- אילונה ומבצבצת משמאל דניאל

 

אני ומשה (הנשק) ומימין אילונה ומשמאל טינה

 

ככה ישנים בניצנים כשיש סערה ממטורפת בחוץ ואוהלים נחצים ל2.

-מימין- דנית, אוראל, אני וקרויטורו- ספיר...

 



דנית וקרויטורו..


 

איש ענאאאאק בשקם..

 

היום החפשני ביותר שלי ושל קרויטורו בנשקייה

 

וקצת אי שפיות...

 

שוטפים ונהנים בניצנים!!!- מימין-0 אני קרויטורו דנית וליאור=]

 

לא סיבנתי- לא שטפתי- לא נגבתי...

 


 

 3 שעות של רחיצת כלים ופשוט לא הפסקנו לשיר!!!

מרגלית מימין אני דניתה ושימריך- ליאור...

 

פלוגת ויקינגים מחלקה 1
ניצנים ינואר 08 צעירות צעירות- אבל גיבורות!!! ומה גיבורות עושות??? פקלים!!!!!

אין עלינו=] טירונות 01- כי זה הכי קרבי שג'ובניקיות יכולות להיות=]







 

 

נכתב על ידי א. אלונה , 6/2/2008 21:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,764
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לא. אלונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על א. אלונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)