לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Inside My Heart


My soul is empty I can't feel anything except a pain

כינוי:  _LoReN_

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

הבטן שליי חח .. שיעמוםםם


משעמם ליי.. צילמתי את הבטן שלי שהייתי בבריכה .. שהייתי מקל

 



הימים הטובים.... אח אח ..

נכתב על ידי _LoReN_ , 29/4/2006 02:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עצבנייתת טילייםםם !!!!!!!!!!!!!!!!


רבתי עם חברה שליי

 

תראו : אנחנו תיכננו לצאת וזה אז היא התקשרה אליי וסתאם חשבנו על מקומות וזה .. סבבה.. צחקנו וזה היא שפכה את הלב שלה אלי והכל היה מאגניב ביציאה היה גם מאגניב עשיתי איתה צחוקים :]  וחברה שלי הביאה עיתון כזה של מזלות וזה אז כולם חטפו את זה מהיד שלי

ואז הלכנו למקום אחר והיה כזה בתיבת דואר עיתון של בגדים אז אמרתי אני רוצה לראות ולקחתי את זה והתרחקתי מהם ואז היא באה לראות אז אמרתי לה די אני רוצה לראות וזה לבד !!! בתכיפות ואז היא אמרה שאני מתנהגת אלייה כמו כלבה .. ואז בדרך הבייתה היא עושה לי :" לא רוצה ללכת איתך הבייתה" ואני כזה.. מה? ואז חברה שלי לא רצתה שכל אחת תלך בנפרד אז היא אמרה שנלך ביחד אבל לא ביחד אז היא אמרה לא אני רוצה ללכת לבד וזה והיא קראה לי סתומה וזה.. זה היה מזה מעצבן מה אני חולה במשו שהיא לא רוצה ללכת איתי?

 

מסקנה:

 

==חברים יכולים להיות מניאקים== 

נכתב על ידי _LoReN_ , 29/4/2006 00:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שואת היהודים .. נזכור ולא נשכח את ששת מיליוני היהודים שנרצחו


אני עדיין לא מאמינה ש-6 מיליון אנשים נרצחו כמו חיות !

ראיתי ועדיין רואה תכנית "רצח עם" מזעזע מה שמסופר שם הכריחו אנשים להתפשט בפני משפחתיהם!

אילצו אימהות לבחור איזה ילד את רוצה שימות ראשון ? אנסו מלא בחורות מסכנות ללא רחמים שרפו אנשים, הרעילו אותם, אילצו אותם "להתקלח" .. להתקלח זה היה להיכנס לתאי גזים ולמות , גזזו את שיערם ועשו מזה בדים , עשו משומן אדם סבון אמבטיה .. איזה אדם יעשה דבר כזה לאדם אחר ? רק חולה נפש ! נאצי !

התנהגו כאילו אנחנו חיות ! בלי שום רחמים רצחו 6 מיליון יהודים חפים מפשע ואני עדיין לא מאמינה שיש מכחישי השואה ! לא מספיק להם כל העדויות הללו ? וגם היו יש נאו - נאצים יעני נאצים חדשים .. כן בטח אותם נאצים שהיו פעם ורוצים אותה מטרה להשמיד את היהודים מפני כדור הארץ !  נאצים - אנשים חסרי לב !!!!!

 

הנה הבנאדם שעשה את השואה קבלו את הבן זונה ..

 

 

טפוו עלייךך .. איכסהה

 

 

 

 

 

 

והנה כמה תמונות :

 

 

 

 

 

מחנות הריכוז

 

אוושויץ נשים גזוזות שיער

ילד מרים ידיים

נשים ערמות בתור למוות !!

 

 

לסיום נזכור את כל ששת מיליון היהודים שנרצחו בשואה זכרונם לברכה נזכור ולא נשכח

 


נר נשמה - יזכור

 

 

 

נכתב על ידי _LoReN_ , 25/4/2006 17:21  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

2,382
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל_LoReN_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על _LoReN_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)