לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Inside My Heart


My soul is empty I can't feel anything except a pain

כינוי:  _LoReN_

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

500 כניסות !!! ישש :]]


העלה לי את המצב רוח .. תודה מי שביקר אצלי בבלוג והגיב .. אז תודה אנשים :]

 

נכתב על ידי _LoReN_ , 30/4/2006 16:31  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עצוב .. כל כך עצוב


כל כך עצוב לי .. כבר הרבה זמן לא היה לי כל כך עצוב ..

אוף ..

אוף ..

אוף ..

 

נכתב על ידי _LoReN_ , 30/4/2006 16:25  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלון להעברת המצב רוח החרא שלי




כללי:
מאכל אהוב: הרבה :]
מאכל שנוא: אמ.. פשטידות
מה עשית היום? הלכתי לבצפר
מה עשית אתמול? כלום
בן אדם אחרון שהתקשר אליך: מיטל
בן אדם אחרון שאתה התקשרת אליו: מיטל
מתי התעוררת היום: 7 וחצי
הבן אדם שאתה הכי רוצה לראות עכשיו: אפחד ..
בן אדם שאתה מתגעגע לראות אותו: אחותי.
איך היחיסים עם ההורים? יכולים להיות יותר טובים
אחים: אחיות
איך החדר שלך נראה? מבולגן

חברה:
כיצד היית מגדיר את המצב החברתי שלך? האם הוא עבר שינויים? איזה?כרגע אממ לא משו אבל אני מרוצה כי המקובלים אצלנו כאלה חשבייםם

כיצד החברה קיטלגה אותך [פקאצה, מניאק, קמצן, פריק..]? פריקית
יש לך אוייבים? חס וחלילה
מה המצב הכי לא נעים שנקלעת עם בן אדם? אמרתי על המורה שלי יו איזו כלבה וזה ופיתום היא הייתה מאחורי
כמה חברים טובים יש לך? אחת הכי טובה ו-14 חברים וחברות
יש חבר/ה? not yet
כמה היו? יותר מ10 אני חושבת
התנשקת? מתי בפעם הראשונה? כן.. כיתה ו' .. זה היה מזה מפחיד

בית ספר:
מקצוע אהוב: =כ=ל=ו=ם=
מקצוע שנוא: טימטומטיקקה
ציןו אחרון שקיבלת55 בטימטומטיקקה
מבחן אחרון שהתכוננת אליו: גיאומטריה
ליד מי אתה יושב? חברה
מקושקש לך משהו עלשולחן? אם כן, מה? כן מקושקש מאוד .. הכל משעמם לי .. המורה זונה .. אין לי כוח

 

חבר אידאלי :

ערס / פריק / סקייטר / חנון : סקייטר

שיש לו עגיל ? אם כן איפו : כןןן בגבה או בשפה

מעשן : לאאאא

זה שמפרגן ? בארור

מקנא? : לפעמים זה טוב..

זה שמחרמן כל שניה: לא.. לא אוהבת .. קצת ספייס

זה שלובש הכל מותגים / זה שיש לו אופנה משלו ? : מותגים

זה שמקלל ? : אמ .. לא

זה שמבין אותך ומפנק אותך אבל הוא לא נראה טוב / מבין אבל לא מפנק מאוד כוסון ? אמ.. קשה.. אני בוחרת לפי אופי ויופי שילוב שלהם .. אני לא יכולה להימשך למישו מכוער ואני לא יכולה להיות עם מישו שלא מפנק אותי ! .

זה שמביא מתנות כל הזמן: לא!

 

נכתב על ידי _LoReN_ , 30/4/2006 15:15  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,382
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל_LoReN_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על _LoReN_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)