לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Inside My Heart


My soul is empty I can't feel anything except a pain

כינוי:  _LoReN_

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

תשובות לשאלון השבועי


האם יש לך חשבון בנק או קופה לכסף? כמה כסף יש בה?
חשבון בנק.. לוידעת כמה ..

כשאת מבקשת כסף מההורים - האם הם תמיד מביאים ללא בעיות? (לחילופין: כשאת מבקשת העלאה מהבוס - האם הוא עושה לך פרצופים?)
מביאים ללא בעיות אבל כאילו הם מבררים למה אני צריכה .. שאני פיתום לא ילך לקנות בריזרים ודברים כאלו..

עד כמה הכסף משחק תפקיד מרכזי בחייך?
אממ.. לא הרבה

האם יש משהו ספציפי שאת חוסכת בשבילו?
אמ.. אני לא חוסכת לכלום אני רוצה לחסוף לואנס משו כמו 500 שקל.. אני וההורים חצי חצי

האם את מעדיפה כרטיס אשראי או צ’קים על פני כסף מזומן? מדוע?
מזומן . .. .. לא משתמשת בכרטיס אשראי .. אני פאקינג בת 15

עם יד על הלב - האם את קמצנית?
לא .. לפעמים :]

עד כמה רחוק היית מוכנה ללכת בשביל מיליון דולר? מה הדבר הכי משוגע שהיית מוכנה לעשות?
מיליון דולר ?? אממ .. הייתי .. עולה על הקומבה .

נכתב על ידי _LoReN_ , 30/4/2006 14:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חראאאאאאאאאאאאאאאאאאא


חרא ליי כלל כךך

קיבלתי עונש מהבצפר להישאר מחר שעה כי הפרעתי

קיבלתי 2 נכשלים היום המתמטיקה

רבתי עם חברה שלי כמעט מכות

ההורים שלי רבים

חרא לי כלל כךך התקופה הכי זבל בעולם לא מאכלת לאפחד כזו תקופה ..

 

לורי פריקה

נכתב על ידי _LoReN_ , 30/4/2006 13:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החיים בזבלל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


היום גיליתי שידידה שלי לא טובה שאני אפילו די שונאת אותה בסתר.. הזמינה את ליטל וחברה אחרת שלי אלייה הבייתה ואין אצלנו כזה דבר שהולכים למישי כמה בנות זה או כולם או אפחד וזה מזה הציק לי שליטל פיתום הולכת אליה וזה והילדה הזו מזה סנובית וחשה .. אז יותר זה מציק לי .. היא אמרה שליטל והחברה השנייה החברות הכי טובות שלה .. אז זה יוצא כאילו היא מסכסכת בנינו יו כל כך לא הולך לי עם החברות .. מה יהיה ? וליטל התקשרה אליי ל"שיחת הלילה" שלנו חח .. אז אמרתי לה שאני אצל חברים של ההורים שלי ואני לא בבית אז היא אמרה טוב ואז אמרתי איך היה אצלה? אז היא אמרה כיף וזה אז אמרתי :" חבל שלא באתי .. אה.. בעצם לא הוזמנתי" כזה בטון כזה נעלב ואז היא אמרה מה? [ אני יודעת שהיא שמעה ] אז אמרתי .. לא משנה נדבר מחר ביי ואז היא אמרה ביי . אני מרגישה שנוצר סיכסוך ובכלל ההורים שלי התחילו להתווכח כרגיל אוףף .. יוו החיים כל כך חרא בא לי לבכות! אני שונאת את העולם הזה עכשיו.. ובכלל חברה של ההורים שלי אמרה בת כמה את ? אמרתי לה 15 כיתה ט' אז מה היא עושה לי ? לק אדום וכאילו רמזה איזו פרחה וזה.. ושאלתי את אמא שלי למה היא אמרה את זה אז היא אמרה לי :" זה קצת פרחי" אוף יופי עכשיו גם נאבדות לי כל החברות ואני פרחה נמאס לי אני שונאת ביקורת רעה.. אני לא יודעת לקבל ביקורות ! אוף הכלל בזבל הבא נאבחן את מצבי :

 

משפחה = ח=ר=א

חברים = ח=ר=א

לימודים : ח=ר=א

 

כל כך עצוב לי כאילו כל העולם נגדי כרגע מה עשיתי ? כלום! אוף החיים חראאאאאא

 

 

נכתב על ידי _LoReN_ , 29/4/2006 22:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

2,382
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל_LoReN_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על _LoReN_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)