לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

oo-er


אני מתוסכלת מעצמי........... למה אני לא מסוגלת פשוט לשבת ולקרוא את הסיכומים המכוערים האלה??

איך אני תמיד מגיעה למצב שיש לי מבחן עוד 10 שעות ולא למדתי בכלל?????????? גאד

 

ספרות זה מקצוע מכוער. ואידיוטי. ומיותר. ואני שונאת אותו!!!!!!!!!!!!!!!11

 

 

הבלוג הזה רשמית הפך למקום הקיטורים שלי. אנג'וי.

 

מסתבר שלהיות שמיניסט זה לא כזה מדהים..... חשבתי שזה יהיה כיף, אבל תכלס, אני מתגעגעת לי"בניקים של שנה שברה. והיודניקים מעצבנים אותי, למה לעזאזל הם כאלה קטנים???

 

אני והace gang רוצות את פיי תפוחים ואת כרסקסית חזרה! ... וגם את החברה חח

 

יש לי עכשיו קטע עם צרפתית.... התאהבתי בשפה הזאת. באמשלי, אפילו הורדתי שירים של אדית פיאף [!!1]

אני ואלינור רוצות ללכת לקחת איזה קורס אבל בכל מקום צריך להיות מעל 18.

mon dieu ודאבל merde.

 

בינתיים התמכרתי לג'ורג'יה ניקולסון ולברד של גלילי.

הלכתי "ללמוד".......... ביי.

 

נ.ב. פטריק מוציא אלבום כפול!!!!!!!!!!!!!!! הא!!

נ.ב. 2 רופוס בא לארץ בנובמבר!!!!!!!!!!!! ולי וניצ יש כרטיס!!!!11 ווהוהוהוהו

 

 


07:55 עריכה: מצטערת על הפוסט הזה... כנראה שזה מה שקורה אחרי ששותים 10 כוסות קפה.

נכתב על ידי , 11/9/2008 22:50  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעל ב-14/9/2008 14:28



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsocial_suicide אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על social_suicide ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)