לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

האומץ לעוף.


...רוצה לעוף...הכי גבוה שאפשר...לגלות עולמות אחרים. רוצה להיות...אישה...ילדה...פרועה...יציבה... זמנית...קבועה...אמא...בת...כמה שרק ניתן... רוצה להיות אני...לקחת אתכם לטיול בעולמי הנפלא...
Avatarכינוי: 

בת: 58





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

בגלגול הבא


 

התברכתי בחברים טובים...

בחברים אוהבים ואכפתים...

בחברים שרואים אותי באמת...

לפחות רוב חבריי הם ככה.

אחד מהם הוא א'...

א' תמיד היה בעדי, תמיד פירגן לי, תמיד טען שאני משהו.

כשהייתי בדאון הייתי הולכת אליו למשרד, שותה קפה וחוזרת מחוזקת...:)

הוא תמיד היה מרגש אותי עם המילים הטובות עם האהדה שלו עם הראייה החדה שלו אותי...תמיד הייתי יושבת דומעת ושומעת אותו והוא היה מתרגש ממני, מתרגש מהעובדה שהמילים שלו מרגשות אותי.

הוא תמיד מצחיק אותי (ומרגש אותי באותה הנשימה) כשהוא אומר שבגלגול אחר הוא היה חוטף אותי...

לפי כמות האנשים שאמרו לי את זה אני צריכה לעשות כמה גילגולים. (נו בסדר, אז מותר לי לא להיות צנועה לפעמים ).

הנוכחות שלו בחיי גרמה לי ועדיין גורמת לי לבטחון מסויים.

הוא בין הגברים הבודדים שהנוכחות שלו לא מלחיצה אותי, לא גורמת לי לאי נוחות, לא שמה אותי במקום הזה של בטח הוא רוצה יותר...

גם אם הוא רוצה יותר, הוא מבין טוב טוב את מהות היחסים שלנו.

חברות עם בנים יש בה גם איזה ביטחון פיסי מעבר לכל מה שיש בחברות רגילה.

אני חושבת שרוב החברויות שלי היו עם בנים למרות שבחברויות עם בנות יש איכויות מסוימות שאין עם בנים.

היו שנים שלא ממש סמכתי על נשים, שלא ממש ראיתי את האיכות בחברות עם נשים...

בשנים האחרונות, אחרי ששיחררתי את הדברים המפחידים שישבו לי שם, אני יותר מתקרבת לנשים, אני יותר סומכת עליהן, אני יותר בת ברית שלהן והן שלי.

אני לא יודעת מה פתאום כתבתי את הפוסט הזה היום...

אולי כי א' התקשר הבוקר וריגש אותי מאוד.

נכתב על ידי , 7/9/2009 12:14  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איריס ב-10/9/2009 23:23




62,506
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיריס1202 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איריס1202 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)