לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

האומץ לעוף.


...רוצה לעוף...הכי גבוה שאפשר...לגלות עולמות אחרים. רוצה להיות...אישה...ילדה...פרועה...יציבה... זמנית...קבועה...אמא...בת...כמה שרק ניתן... רוצה להיות אני...לקחת אתכם לטיול בעולמי הנפלא...
Avatarכינוי: 

בת: 58





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2006

...כ"כ חלמתי על הטיול הזה...כמתנה לעצמי ליום הולדת ה-40.....תתפללו למענה...שתעבור הכל בשלום....


היי....

 

הבת שלי פתחה לי את הבלוג לפני כמה ימים וכל יום היא משגעת אותי לכתוב....האמת שאני כבר כמה ימים בלי מצב רוח כי גילו לחמותי , שהיא כמו אמא בשבילי, גידול סרטני בלבלב...ואני כ"כ דואגת...

היום אישפזו אותה וביום ראשון היא אמורה לעבור ניתוח שבו יוציאו את הגידול עם עוד כמה חלקים מהאברים שבהם הוא נוגע..

כבר חרשתי את האינטרנט ואת הספרים כדיי לקרוא ולהבין על סוג הסרטן הזה...ואני רק מתפללת שהכל יהיה בסדר ושהיא

תצא מזה...(תחזיקו לי אצבעות ותתפללו למענה...היא אחת הנשים הטובות שאני מכירה...).....

 

היינו אמורים לנסוע (בעלי ואני+זוג חברים) ביום שני הקרוב להונג קונג ותאילנד לכבוד יום הולדת ה-40 שלי ...כ"כ הרבה זמן

חלמתי על הטיול הזה...וככה יצא...אבל אני לא מצטערת לרגע שביטלתי את הטיול...למרות ההפסד הכספי...חמותי שווה הרבה יותר ...העיקר שהיא תצא מזה....תאילנד לא תברח...זה היה הכי אנוכי ומגעיל מצידי לנסוע עכשיו...אבל זה מבעס למרות הכל..

 

הבת שלי דפקה לי בדלת ושאלה אם אני כותבת בבלוג...אמרתי לה שכן...היא בטח כבר תציץ יותר מאוחר....(דנה...???)...

 

וואו...מרוב בלבול אפילו לא הצגתי את עצמי...אני נשואה+4 ילדים מקסימים בגילאיי- 13.5 , 11 , 8.5 , וכמעט 6 ...

3 בנות ובן ...ואני מוטרפת עליהם...למרות שהם לפעמים מוציאים אותי מדעתי....

 

זהו...אני חושבת שכתבתי המון לפעם ראשונה....מחר אני עושה מסיבת פיג'מות לבנות מהכיתה של הבת השניה שלי....

תאחלו לי בהצלחה...(כל שנה אני אומרת שזו הפעם האחרונה...ואני נשברת...)....

 

אז...שיהיה לכולם לילה טוב...ורק בריאות....והמון בריאות....(וזו לא קלישאה...)...

נכתב על ידי , 26/1/2006 23:40  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איריס ב-27/1/2007 18:18




62,506
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיריס1202 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איריס1202 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)