לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

האומץ לעוף.


...רוצה לעוף...הכי גבוה שאפשר...לגלות עולמות אחרים. רוצה להיות...אישה...ילדה...פרועה...יציבה... זמנית...קבועה...אמא...בת...כמה שרק ניתן... רוצה להיות אני...לקחת אתכם לטיול בעולמי הנפלא...
Avatarכינוי: 

בת: 58





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2006

...נוסטלגיה של ילדות...זה כנראה הגיל שמציף הכל....


היי ...

 

...פתאום ככה...סתם בלי להתכונן...

ישבתי והבטתי על חיי...

השכונה...הבית שגדלתי...

החברים מהקומה התחתונה...

שהלכו...ואין יודע לאן....

השכנים שהיו אוספים אותי לביתם...

כשאיבדתי את המפתח...

המשחקים שאין אותם יותר...

עם חול , מקלות ואבנים ברחובות....

הדיבורים עם כל הבחורים...

על גדר האבן מתחת לחלון...

הבחור מהבניין ממול...שעשה לי שאתאהב...

הזבל שהורדתי כמה פעמים ביום...

רק שיבחין...רק שיסתכל...שאולי גם יתקרב...

והמחשבה הזו עוטפת אותי...מציפה...ומחממת...

והיום...ממש כמו אז...

הילדה שבי עוד מתלהבת...ממשחק...מחברים שאוהבים...

ממילה יפה ומחממת...

מחיזור ללא מוצא...(כן עדיין מסמיקה...)

והכי... הכי...אני אוהבת...לראות את ילדיי...

הולכים בעקבותיי....

מתלהבים מכל דבר...

ממלאים את הבית בחברים שאוהבים...

מתענגים מחיבוקיי...נשיקותיי...(ואני טורפת אותם...)...

והכי הכי...

האור הזה...בעניים שלהם...הנוצץ.....

שאני רואה ...חווה...ומרגישה...

את ילדותי שלי...

 

אז...מה נותר לי לאחל לכולנו...שתמיד ידלוק הניצוץ בעניים...שתמיד נאהב...

ושנצליח לתת לילד שבנו לנצח...את כל המכשולים...והדפוסים שמונעים מאיתנו

לשמוח ולהנות הכי שאפשר...

 

לילה טוב וחלומות מתוקים...

 

 

                                                                  שלכם - איריס

 

 

 

 

נכתב על ידי , 1/2/2006 23:39  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הדרומית הרחוקה ב-2/6/2006 20:19




62,506
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיריס1202 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איריס1202 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)