לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

האומץ לעוף.


...רוצה לעוף...הכי גבוה שאפשר...לגלות עולמות אחרים. רוצה להיות...אישה...ילדה...פרועה...יציבה... זמנית...קבועה...אמא...בת...כמה שרק ניתן... רוצה להיות אני...לקחת אתכם לטיול בעולמי הנפלא...
Avatarכינוי: 

בת: 58





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2006

חסמבה...חסמבה...חסמבה...(יבורך ה- V.O.D)....


 

היי...שבת שלום לכולם.....

 

...תסלחו לי ...אני הולכת להישתפך לכם פה...אז מי שפוחד להרטב..מוזמן לצאת...ולחזור בעונת היובש...

 

אני כ"כ נהנית מהם...מהגוזלים שלי...מלאיי חיים...מתוקים כמו דבש...וכ"כ דעתניים...

 

יובל שלי ...בן שמונה וחצי...הזמין שני חברים מהכיתה לישון אצלו...(מה רק לבנות מותר...?...)...

בקיצור...אחרי שהם התרוצצו לי בבית ולא השאירו פינה אחת שקטה...הצעתי להם לראות סרט ב-V.O.D...בכבלים...

 

יובל ישר אמר שהוא לא מוכן שהם יישנו בחדר עם נועה...(הקטנה)...כי הם רוצים פרטיות...אז האופציה היחידה שנשארה זה בסלון...

טוב...פרשתי להם שמיכות עבות...(עשה לי חשק לזנק לתוכן...)...וחיפשנו סרט....

טוב...הם רצו סרט אימה..."הצעקה"...כמובן שסרבתי...(הם לא נורמלים...)...אח"כ רצו ג'ימס בונד...

"הישתגעתם"...?...אמרתי להם...זה לא לגילכם...בעלי עשה לי עניים שאומרות..."למה לא"..."מה פתאום" שאגתי...

ואז הלהבתי אותם...אמרתי להם ש"חסמבה"...זה גם סרט אימה...(אז שיקרתי...אז מה...)...וגם מתח...(מה שנכון נכון...)...וגם מצחיק...(רק לראות את זאב רווח זה מספיק...)...

ישתבח שמו...הוחלט פה אחד על "חסמבה"....הפעלנו את הסרט...וישר הם ביקשו כיבוד....

 

כל אחד קיבל צלחת עם במבה ופופקורן...וכמובן כוס קולה....

 

היסתכלתי עליהם מהצד...איך הם נהנים זה מחברתו של זה...מחליפים חוויות וצוחקים...

וחשבתי לעצמי...הו...אלוהים...השאר אותם כאלו יפים, תמימים וטהורים...

אל תיתן לאף אחד לקלקל להם את השמחה האמיתית מהדברים הקטנים...

ואז...(לוקחת נשימה עמוקה...)...

נזכרתי שגם אני הייתי פעם כך...ולמרות שאני מנסה...

אף פעם לא אוכל להיות שוב ...כמו אז...כמותם...

מקסימום...קרוב אולי...

 

בנתיים שקט בגיזרה...כנראה שהסרט מעניין אותם....(וזה אומר שעה וחצי של שקט...)...

 

טוב...תודה למי שנשאר איתי פה והיה שותף להנאה הזו...

 

שתהיה לכם שבת מקסימה...(אומרים שיהיה נעים מחר...)...

 

 

                                         

                                                                                       שלכם לתמיד - איריס

 

נכתב על ידי , 10/2/2006 22:44  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של snow שיהי לכולם יום קסום ב-12/2/2006 20:59




62,506
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיריס1202 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איריס1202 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)