לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

האומץ לעוף.


...רוצה לעוף...הכי גבוה שאפשר...לגלות עולמות אחרים. רוצה להיות...אישה...ילדה...פרועה...יציבה... זמנית...קבועה...אמא...בת...כמה שרק ניתן... רוצה להיות אני...לקחת אתכם לטיול בעולמי הנפלא...
Avatarכינוי: 

בת: 58





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

המסכן לא רצה לצאת משם...


 

חזרתי...

עייפה מאוד...

עייפה מאוד מאוד...

עייפה מאוד מאוד מאוד...

 

אכלתי...שתיתי...ישנתי...השתזפתי...

המלון היה אחלה...

חוץ משני דברים:

1. למה לעזאזל לא היה זרם מים נורמלי...

2. לא היה מגרש טניס וכשרצינו לשחק פינג פונג, הם טענו שהכדור היחידי       שהיה להם נמחץ למוות לילה קודם...        

אתם מבינים...אוכל חופשי, שתיה חופשית...אבל כדור פינג פונג אחד......

 

כשנסענו מסרנו את האוגר לחברה שלי שתשמור עליו..

וכל האוכל של האוגר נשפך באוטו...

הייתי בטוחה שבטבריה כל עכברי העיר ייכנסו לי לאוטו לחגוג...אבל כנראה שחוש הריח של עכברי טבריה לא מספיק מפותח...

כשחזרנו קיבלנו את האוגר עם עוד אוגר נקבה (איך אומרים אוגר בנקבה?...)...

ועכשיו אני רק חושבת על הזיונים שירוצו שם בכלוב......היום כבר מצאנו את האוגר בתוך הבית הקטן שבכלוב, המסכן לא רצה לצאת משם...אחרי שראיתי את הנקבה שהביאו לו הבנתי אותו...היא לא מפסיקה להשתולל...מלאת מרץ...

רק שאני לא אמצא את המסכן מת מחולשה......(הוא מת מפחד ממנה...)

(הלכתי עכשיו לבדוק...היא תפסה לו את הקרוסלה...)...

 

מישהו רוצה לבוא לפרק לי את המזוודות?...

זה אחד הדברים השנואים עליי...

חבל שאין בתי מלון הכל כלול כולל בגדים, איפור, נעליים, גרביים, תחתונים וכו'...

 

יאללה חבר'ה אני הולכת להתקלח...ואולי אצליח לישון פעם אחת לפני חצות...

היום יש כמות כביסה כזו שהרגליים שלי יהיו מורמות ב- 90 מעלות...

 

 

                     שלכם...באש ובמים (מה הקשר...?...).......

                                         (אמרתי לכם שאני גמורה...שפוכה...)

נכתב על ידי , 8/10/2006 22:40  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-13/10/2006 08:52




62,506
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיריס1202 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איריס1202 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)