לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

האומץ לעוף.


...רוצה לעוף...הכי גבוה שאפשר...לגלות עולמות אחרים. רוצה להיות...אישה...ילדה...פרועה...יציבה... זמנית...קבועה...אמא...בת...כמה שרק ניתן... רוצה להיות אני...לקחת אתכם לטיול בעולמי הנפלא...
Avatarכינוי: 

בת: 58





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2007

אחרי חימום קצר, עליתי עליו...


 

כל כך התגעגעתי...

שבועיים וחצי...

שלא הרגשתי...

את המגע המוכר והנעים הזה...

את האדרנלין שזה מזרים לי לדם...

שבועיים וחצי שלא עליתי עליו...

שלא נעתי עליו בטרוף...

שלא שיחקתי בו...

שלא צעקתי...

שלא קיללתי...

ואתמול סוף סוף זה קרה...

אחרי חימום קצר...

עליתי עליו...

מתנועעת בטרוף...

שעתיים של כייף עילאי...

אתמול סוף סוף זה קרה...

סוף סוף עליתי על המגרש...

סוף סוף שיחקתי טניס...

 

(סוטים, מה חשבתם?...)

 

 

:D

 


האמת, שאתמול קצת הגזמתי...

מרוב שהמגרש חסר לי...נסחפתי...

הלכתי ברגל לקאנטרי, שזה כ- 25 דקות הליכה לכל כיוון...

שיחקתי שעתיים...וחזרתי ברגל...

שזה אומר כ- 3 שעות ספורט...

עכשיו אני מדדה כמו איזה ברווז...הכל תפוס לי...

אבל לא יכולתי לעשות אחרת...

לא עליתי על המגרש כ"כ הרבה זמן, בגלל ההכנות לבת מצוה ואח"כ המחלה...

ואתמול פשוט לא היתה מאושרת ממני...

נכתב על ידי , 16/1/2007 09:10  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-19/1/2007 22:22




62,506
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיריס1202 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איריס1202 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)