לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

האומץ לעוף.


...רוצה לעוף...הכי גבוה שאפשר...לגלות עולמות אחרים. רוצה להיות...אישה...ילדה...פרועה...יציבה... זמנית...קבועה...אמא...בת...כמה שרק ניתן... רוצה להיות אני...לקחת אתכם לטיול בעולמי הנפלא...
Avatarכינוי: 

בת: 58





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2007

חזיות ותמונות


 

אתמול הלכתי לקניון...התחשק לי לפנק את עצמי אז נכנסתי לחנות של פריטיי לבוש תחתוניים...אני תמיד מוצאת שם משהו לפנק את עצמי...

ואני יודעת שכבר קיטרתי על זה בעבר...

ועוד אקטר על זה בעתיד...

אבל...

למה לעזאזל חזיות למידה כמו שלי (DD למי שלא זוכר...),עולות כ"כ הרבה כסף.

וכל המבצעים הם על חזיות קטנות.

אה, כן...היה מבצע...

חזיה ראשונה ב- 300 ש"ח והשניה בחצי מחיר...

מה שמחייב לקנות עוד חזיה אם רוצים להנות מהמבצע...

אז קניתי 2 חזיות ועוד כמה דברים "קטנים"...

והשארתי 610 ש"ח (!!!) בקופה...

אני זוכרת את עצמי מפשפשת בסלסלאות של המבצעים בשווקים וברשתות השיווק...נוברת בערמת החזיות, אולי אמצא משהו במידה שלי...

אבל אף פעם לא מצאתי......

אז נכון שיש עוד "קצת" בד בזה...

אבל...ראבק...שימו סלסלאות של מבצעים גם ממידה D והלאה...


היום בבוקר, מה שהתחשק לי היה להיכנס מתחת לשמיכה ולהעלם לכמה שעות...אבל לבסוף קמתי, התלבשתי , התאפרתי ויצאתי לחיים...הבוקר שהתחיל בכבדות, האיר לי פנים בהמשך... 

כ"כ אוהבת את ימיי השישי עם המקלחת המפנקת של הבוקר...כשאין אף אחד בבית והשקט עוטף...


טוב, הבטחתי תמונות מהבת מצוה אז הנה כמה...

אנחנו בהרכב מלא (ביעסתי  אתכם הא?...)

 

מאיה המקסימה.

 

מאיה מופיעה עם הסקסופון.

 

 

 

  אז זהו לבנתיים...

       אל תשכחו להיות שמחים...

           ושתהיה לכם שבת מלאה בעונג...

 

 

                                                            

נכתב על ידי , 19/1/2007 20:11  
87 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איריס ב-24/1/2007 09:05




62,506
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיריס1202 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איריס1202 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)