לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

האומץ לעוף.


...רוצה לעוף...הכי גבוה שאפשר...לגלות עולמות אחרים. רוצה להיות...אישה...ילדה...פרועה...יציבה... זמנית...קבועה...אמא...בת...כמה שרק ניתן... רוצה להיות אני...לקחת אתכם לטיול בעולמי הנפלא...
Avatarכינוי: 

בת: 58





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2007

הפעם נראה לי שלא אוותר...


 

רציתי להתחיל לספר לכם על הפגישה שהיתה לנו היום...

אבל אני חייבת לספר לכם משהו שנורא הרגיז אותי כשחזרתי הביתה...

 

חזרתי הביתה ומאיה שלי אומרת לי בעניים דומעות..."עבדו עלינו"...

הסתכלתי עליה באהבה ואז היא סיפרה לי איך עבדו עליהם...

 

לפני כמה חודשים טובים יצא אוסף של קלפיי השמיניה ולמי שהשלים את האלבום הובטח נופש באילת עם חברי השמיניה + צילומים לפרק האחרון.

מאיה ויובל אספו בדבקות את קלפי השמיניה כשהם מוציאים את כל כספי דמי הכיס שלהם על הקלפים האלו...אני כמובן לא התערבתי, הכסף שלהם שיעשו מה שנראה להם איתו.

לבסוף זה השתלם, הם היו בין שמונת הילדים מכל הארץ שזכו לנופש+יום צילומים.

אוקיי, הבטיחו אילת...אבל שינו לים המלח, מאיה ויובל (איתי כמובן) קיבלו נופש בים המלח...ניחא...ויתרנו על אילת...

בחודש אוקטובר קבעו להם יום צילומים מיוחד...

התאריך של הצילומים נפל לנו על היום האחרון של הנופש המשפחתי בטבריה...

קמנו ב-5 בבוקר ועזבנו את המלון ב-6 בבוקר כדיי להספיק להגיע עד 8 לת"א לצילומים.

טוב, צילמו את הילדים ..."ייבשו" אותם כמה שעות טובות בשביל כמה דקות של צילומים...

הובטח להם שבפרק האחרון של העונה השלישית הם יופיעו...

הם כ"כ חיכו לפרק האחרון...עם כ"כ הרבה שמחה והתלהבות...אמרו לכל החברים שיסתכלו היום בפרק האחרון כי הם אמורים להופיע...

 

היום היה הפרק האחרון...

היום הם לא הופיעו!!!

 

האכזבה שלהם, ההרגשה שעבדו עליהם היתה מאוד גדולה...

הפעם נראה לי שאני לא אוותר...

אני מתכוונת לדבר עם חברה שלי שהיא עו"ד ולראות מה אפשר לעשות...

לא הכסף מדבר פה כמו המשחק הזה בילדים...

העבודה הזו בעיניים...

מה אני יכולה לאמר לילדים שלי?...

שהעולם מגעיל?...

אמרתי להם שהם הכי צודקים שבעולם ושהאכזבה שלהם מוצדקת ביותר ושהפעם לא נוותר...

 

 

ההוכחה.

 

נכתב על ידי , 2/2/2007 17:22  
59 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איריס ב-5/2/2007 00:29




62,506
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיריס1202 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איריס1202 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)