לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

האומץ לעוף.


...רוצה לעוף...הכי גבוה שאפשר...לגלות עולמות אחרים. רוצה להיות...אישה...ילדה...פרועה...יציבה... זמנית...קבועה...אמא...בת...כמה שרק ניתן... רוצה להיות אני...לקחת אתכם לטיול בעולמי הנפלא...
Avatarכינוי: 

בת: 58





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2007

הנשיקה הראשונה שלי...


 

כל הזמן ידעתי שאת הנשיקה הראשונה שלי אני שומרת לזה שיהיה הכי הכי...

זה שרק איתו ארצה להתנשק פעם ראשונה...

הייתי (ואולי עדיין) אחת שמחשיבה כל נגיעה, כל מבט, כל דבר אנטימי כמשהו יקר...משהו שלא עושים סתם...אלא רק כשזה זה באמת...

מין פטריוטית של אינטימיות...

וככה היתה הנשיקה הראשונה שלי...

 

אני יודעת שאתם בטח תצחקו עליי...אז לפני שאגלה לכם באיזה גיל היתה הנשיקה הראשונה שלי...אני מזכירה לכם שזה היה מבחירה...(אז נא לא להיסתלבט עליי...)...

 

זה היה בשנה השניה של השרות שלי...הייתי בת 20 בערך...(הבטחתם לא לצחוק...).

באותו היום הבנות עזבו את הדירה הביתה ונשארתי לבד בדירה...

הוא היה שוטר במשטרת עכו...בחור צעיר ומתוק...ונראה ממש כמו שאני אוהבת...

לאורך כל השנה הוא היה מביא לי לדירה מצרכים ולוקח אותי לסיבובים בניידת...

היינו מדברים בעיניים...החשמל זרם ביננו...היה מתח...אבל לא רק...

הוא היה טוב אליי, יכולתי לדבר איתו שעות...

הייתי ילדה טובה מבני עקיבא...ירוקה שחבל על הזמן...

הוא בא אליי לדירה, אני אפילו זוכרת מה לבשתי...

הייתי עם חצאית ג'ינס וחולצה אדומה שחשפה חזה שופע ומזמין...

אני זוכרת שהוא נכנס, סגר את הדלת אחריו ונעמד מולי...

אני זוכרת שהזמנתי אותו להיכנס פנימה, לא להישאר ליד הדלת...

ואז הוא משך אותי אליו...ליבי החסיר מאה פעימות...

ניסיתי להתנגד, הוא החזיק בי מצמיד אותי אליו...מביט בי בתשוקה...

הסטתי את ראשי הצידה כשהבנתי מה הולך לקרות...

לא כי לא רציתי...רציתי אותו בטירוף...פשוט הייתי נבוכה...

בגוף שלי עברו זרמים שלא עברו בו מעולם...

הוא קרב אותי אליו...לקח את פניי בעדינות ...מנשק את שפתיי ברכות...

הרגשתי שאני באטמוספירה אחרת...מין הרגשת ריחוף פשטה בגופי...

אחרי כמה שניות של נשיקות רכות על שפתיי...אני זוכרת אותו מכניס את לשונו ומנשק אותי בלהט...בטירוף...בתשוקה בלתי ניתנת לריסון...

אין לי מושג איך ידעתי מה צריך לעשות...אבל נראה לי שעשיתי את זה על הצד הטוב ביותר...

הגוף שלי רעד מעונג...מין ריחוף עילאי בלתי ניתן להסבר...

עברנו לשבת על הספה...שתינו משהו...

הוא ניסה להכניס את ידו מתחת לחולצה (חמדן...)...

אמרתי לו בקול מתוק "תוותר..." (אני זוכרת כאילו זה היה אתמול...)...

הוא לא רצה לוותר...

אבל אני הייתי יותר נחושה...

ולא קרה כלום מעבר......

מאז בכל היזדמנות היינו מתנשקים שעות ולא היה לנו דיי...

 

את הנשיקה הראשונה שלי אף פעם לא אשכח...בניגוד לסקס הראשון שלי שחוץ מהעובדה באיזה גיל ועם מי...לא זוכרת כלום...

 

ספרו לי אתם על הנשיקה הראשונה שלכם...

אני אוהבת סיפוריי נשיקות......

נכתב על ידי , 3/2/2007 23:08  
91 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רק על עצמי ב-6/2/2007 22:47




62,506
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיריס1202 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איריס1202 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)