לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

האומץ לעוף.


...רוצה לעוף...הכי גבוה שאפשר...לגלות עולמות אחרים. רוצה להיות...אישה...ילדה...פרועה...יציבה... זמנית...קבועה...אמא...בת...כמה שרק ניתן... רוצה להיות אני...לקחת אתכם לטיול בעולמי הנפלא...
Avatarכינוי: 

בת: 58





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2007

שרמוטה וחרמן...


 

היו היו 2 אוגרים...

היו היתה אוגרת שילדה לפני חודש 5 תינוקות...

היו היו אוגרים שלפני חודש הפכו למשפחה בעלת 7 נפשות...

היו היתה אוגרת שנכנסה שוב להריון והרגה אוגר אחד בהתקפת הורמנים...

היו היו 6 אוגרים....(7 פחות זה שמת)...

היו היתה אוגרת שאתמול ילדה שישיה....

היו היו 12 אוגרים...(והיד עוד נטויה אצל השרלילים האלו...)

אני לא מאמינה...

פתחתי מחלקת יולדות אצלי בבית...

לפחות אם הייתי מקבלת ביטוח לאומי על כל לידה...

אני...שלא הסכמתי אפילו לאוגר אחד...מוצאת את עצמי מאכילה 12 אוגרים...ואפילו יושבת נפעמת ומסתכלת איך האמא דואגת לקטנים שלה...כנראה שאמא זו אמא בכל מקום....

הפרדנו מהם את האבא...הייתם צריכים לראות אותו...עוגב על האמא כאילו לא ילדה בכלל...והיא כל הזמן בורחת ממנו...

דנה אומרת שכנראה קיבלנו אוגרת שרמוטה...

ומאיה אומרת שכנראה קיבלנו אוגר חרמן...

ונועה שאלה מה זה חרמן...

אז אמרנו לה שזה מישהו שרוצה להביא הרבה ילדים...כמו האוגר שלנו...

 


 

מחר אני עוברת אחר הצהריים בדיקת גסטרוקופיה ואני מתה מפחד...תחזיקו לי אצבעות...

נראה לי שאני אבקש מהם להרדים אותי לגמריי...

אם תרגישו רעידת אדמה מחר בסביבות ארבע ארבעים...תדעו שזה הלב שלי שדופק בחוזקה ומרעיד את כדור הארץ...

טוב...טובבבב...אתם יודעים שאני פחדנית...

 

שתהיה לכם אחלה שבת...ואחלה שבוע...

 

נכתב על ידי , 26/5/2007 10:50  
78 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איריס ב-29/5/2007 00:07




62,506
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיריס1202 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איריס1202 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)