לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

האומץ לעוף.


...רוצה לעוף...הכי גבוה שאפשר...לגלות עולמות אחרים. רוצה להיות...אישה...ילדה...פרועה...יציבה... זמנית...קבועה...אמא...בת...כמה שרק ניתן... רוצה להיות אני...לקחת אתכם לטיול בעולמי הנפלא...
Avatarכינוי: 

בת: 58





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2007

אובדן התמימות והחלום...


 

16 שנה...

היום בדיוק...

והשמחה היחידה שיש לי בלב...

היא ארבעת ילדינו...

16 שנה...

של אובדן התמימות שהיתה בי...

16 שנה...

של אובדן החלום שהיה לי...

חלמתי על זוגיות יפה...

על גבר ואישה...

על אמון ואהבה...

על כבוד והערכה...

חלמתי על אבא...אמא וילדים...

לכל החיים...

והיום הכל כ"כ לא בטוח...

כ"כ רעוע ומתנדנד...

והלוואי ואתבדה...

והלוואי ואצליח לחלום שוב...

על אבא...אמא וילדים...

לכל החיים...

הלוואי!

 

היום, לפני 16 שנה התחתנתי...

הזוגיות שלי אף פעם לא היתה טובה...

והיו רגעים שאפילו כמעט והתפרקנו...

אני לא נלחמת במה שאי אפשר להלחם...

אני חיה את חיי ומקווה תמיד לטוב...

ועדיין עם רגליים על האדמה ואומרת לעצמי...

מה שיהיה...יהיה...ויהיה לטובה...

הילדים זה הדבר הכי טוב שיצא לי מהנישואין האלו...

ואי אילו תובנות חכמות על החיים...

 

אז...

אל תאחלו לי מזל טוב...

(כי הרבה מזל לא היה לי...)

אבל בהחלט ברכות לתקווה ולימים טובים יותר יתקבלו בברכה...

 

ותהיו טובים...

לא היה לי קל לכתוב את מה שכתבתי...

(כי הכאב על אובדן החלום...עדיין שוכן בי...).

 


צ'אנס אחרון למי שבא לו לפנק אותי...

לתשומת לבך, מנוי הפרו שלך מסתיים ב-31/05/2007. לחידוש, לחצו כאן.

 

 

נכתב על ידי , 29/5/2007 09:27  
78 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איריס ב-31/5/2007 08:52




62,506
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיריס1202 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איריס1202 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)