לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

האומץ לעוף.


...רוצה לעוף...הכי גבוה שאפשר...לגלות עולמות אחרים. רוצה להיות...אישה...ילדה...פרועה...יציבה... זמנית...קבועה...אמא...בת...כמה שרק ניתן... רוצה להיות אני...לקחת אתכם לטיול בעולמי הנפלא...
Avatarכינוי: 

בת: 58





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2007

אין שום דבר שהוא ברור...


 

הפוסט הקודם...

הוכיח לי שוב איך אנחנו מקטלגים אנשים לפי מה שאנחנו רואים...

כאילו יש איזה תבניות מוכנות מראש...

אם אתה צוחק ושמח כל הזמן...אז בטח החיים שלך מושלמים.

אם אתה עצוב ומדוכא...אז בטח החיים שלך בזבל.

אם את לובשת חשוף...אז את בטח מחפשת...

אם את לובשת סגור...אז את בטח שמרנית...

אם את לא קוראת ספרים...אז את בטח לא אינטלגנטית.

אם את קוראת לאישה...וואיי...וואיי...את בכלל חסרת רמה...

אם את טיפוס לארג'...אז בטח יש לך את האמצעיים הכלכליים...

וכו'...וכו'...

 

אני יכולה לאמר על עצמי...שאם היו מנסים למצוא תבנית מסוימת כדיי לקטלג אותי...לא היו מוצאים...כי יש בי קוטביות...בין מה שרואים לבין מה שאני...וזה מה שיפה...שאין שום דבר שהוא ברור...

ועוד דבר אני יכולה לאמר...

שאני נטולת קיטלוג...

אני לא מקטלגת אף אחד לשום תבנית...

(לקטלג...זה פשוט לעשות עוול...)

 

וזה סתם שתצחקו הבוקר...

נכתב על ידי , 30/5/2007 10:43  
61 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איריס ב-31/5/2007 18:50




62,506
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיריס1202 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איריס1202 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)