לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

האומץ לעוף.


...רוצה לעוף...הכי גבוה שאפשר...לגלות עולמות אחרים. רוצה להיות...אישה...ילדה...פרועה...יציבה... זמנית...קבועה...אמא...בת...כמה שרק ניתן... רוצה להיות אני...לקחת אתכם לטיול בעולמי הנפלא...
Avatarכינוי: 

בת: 58





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2007

הצצתי מהחדר...


 

הילדה שבה, ביקשה ממני לכתוב פוסט דומה...

חשבתי וחשבתי...לא ממש הבנתי מה היא רוצה...ולמה היא מתכוונת...

אבל זרמתי עם זה...והנה קטע שכאילו כתוב ע"י ילדה דמיונית...

 

כשאמא ואבא מתלבשים יפה...

אני יודעת שהם יוצאים...

ושרונית הבייבי סיטר צריכה להגיע...

ואז אני נורא שמחה...

כי רונית נורא רוצה שאשן...

ואני בכוונה מטריפה אותה...

ולמה רונית נורא רוצה שאשן?

כי אז מגיע משה החבר שלה...

והם מתחילים להתנשק...

(הצצתי מהחדר...)

ורונית מתחילה להילחץ שאני לא ישנה...

וכדיי שאשן היא משחדת אותי...

ואז אנחנו משחקות בכל המשחקים שבארון...

ואח"כ היא נותנת לי חמישה ממתקים...

(אצל אמא ואבא מותר אחד ביום)

והיא מרשה לי לישון עם כל הבובות שלי...

נכון שאני חכמה...?

               (נכתב ע"י אורית פוקס בת 7 מכפר-פינס...)

 

וזה שלא תפסיקו לצחוק...

 

 

נכתב על ידי , 31/5/2007 17:03  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ישר בעיניים*-* ב-1/6/2007 14:18




62,506
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיריס1202 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איריס1202 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)