לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

האומץ לעוף.


...רוצה לעוף...הכי גבוה שאפשר...לגלות עולמות אחרים. רוצה להיות...אישה...ילדה...פרועה...יציבה... זמנית...קבועה...אמא...בת...כמה שרק ניתן... רוצה להיות אני...לקחת אתכם לטיול בעולמי הנפלא...
Avatarכינוי: 

בת: 58





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

יותר ממה שהוא התרגש...אני התרגשתי...


 

חבר טוב שלי, בחור מקסים...

הולך למאמנת אישית...

בקיצור, הוא קיבל משימה, לבקש מכמה חברים שלו שיאמרו לו מה הם אוהבים בו...

ומכיוון שאני אחת מ"מעריצותיו"...הוא ביקש גם ממני.

אמרתי לו שאשמח לכתוב לו את זה...כדיי שיהיה לו תיעוד למילותיי...והשבעתי אותו שיקריא את זה בפני המאמנת שלו...

וזה מה ששלחתי לו...

XXX יקירי...

קודם כל...העובדה שאתה מעז לבקש מילים טובות עליך...זו כבר התקדמות
:)
מה אני יכולה לאמר עליך?
אתה פשוט מושלם!!!
ישר...
כנה...
חכם...
איש משפחה למופת...
אבא נהדר...
בעל נהדר...
(מאחלת לבנותיי בעל כמוך)
חבר טוב...
נאמן לאמות המוסר שלך...
נעים להיות במחיצתך...
יש בך המון רגישות...המון חמלה...
ובמבוכה קלה...אני יכולה להודות שאתה גם גבר מאוד נאה ומיוחד...
גבר מושך...גבר שהמון נשים היו רוצות לידן.
מה אומר לך יקירי?
אתה זן נדיר
אחד ממליון
נשבעת...
אף פעם לא שיקרתי...
 
אוהבת- איריס
 
ולמה אני מספרת לכם את זה...?
כי יותר ממה שהוא התרגש, כשהוא קרא את זה...(הוא התקשר אליי נרגש כולו...)...יותר מזה...אני התרגשתי לכתוב את זה...היה לי כזה כייף לאמר לו את כל הדברים הטובים האלו...וידעתי שלמרות שיש ביננו חברות יפה ולמרות שהוא יודע את מה שאני חושבת עליו...אף פעם זה לא היה ממש מתועד...וכשזה כתוב...זה הרבה יותר מרגש...גם לזה שזה נכתב אליו...וגם לזה שכתב.
 
איזה כייף שיש חברים...
 
 
 
נכתב על ידי , 3/6/2007 12:05  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סופיה ב-4/6/2007 17:14




62,506
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיריס1202 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איריס1202 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)