לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

האומץ לעוף.


...רוצה לעוף...הכי גבוה שאפשר...לגלות עולמות אחרים. רוצה להיות...אישה...ילדה...פרועה...יציבה... זמנית...קבועה...אמא...בת...כמה שרק ניתן... רוצה להיות אני...לקחת אתכם לטיול בעולמי הנפלא...
Avatarכינוי: 

בת: 58





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

שאלה של עשירים...


 

שאלה:

הבת שלי עשתה את הסיפתח לתקופת הבת מצוות וחגגה בת מצווה לפני חצי שנה וכל ילדיי הכיתה הגיעו ובאמת כולם היו ממש בסדר והביאו סכומיי כסף יפים.

מאז היא כבר הלכה לכמה וכמה בת מצוות שנערכו באולם או במועדון והחזירה לכל ילדה כגמולה.

שבוע הבא היא מוזמנת לאחת הבנות שחוגגת בת מצוה בבית עם מפעילה...

לי אין ספק שאני מחזירה לאותה בת בדיוק סכום יפה כמו שהיא הביאה...וזה לא משנה לי היכן ואיך היא בוחרת לעשות לעצמה את הבת מצווה...אבל יש כאלו שאומרים לי שמכיוון שאותה ילדה לא עושה באולם אלא בבית ועוד עם מפעילה ולא איזה משהו רציני...אז אין שום סיבה שאשלח כסף אלא מתנה.

מה אתם אומרים?

מה הייתם אתם עושים?

 

 

נכתב על ידי , 19/7/2007 11:18  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רק על ב-22/7/2007 19:20




62,506
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיריס1202 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איריס1202 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)