לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

-«~•°Bla¢k Ang£l°•~»-


אנשים קחו את החיים בקלות תהנו מהם-הרי אנחנו סה"כ משחק מחשב של אלוהים!! XD

Avatarכינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

פוסט תמונות-אומנות בפקקים של נסטי ועוד המון שטויות


היי..אני יודעת שהמון זמן לא עידכנתי את בלוגי הצנוע!

אני פשוט מאוד מאוד עסוקה...עוד 9 ימים יש לי יום הולדת 17 (יאייי)..ואני חוגגת..קומזיץ עד הבוקר..

מאגניב לא?

אז אני גם עד אחרי יום ההולדת שלי לא אוכל לעדכן פה הרבה!

 

אז מה היה לי עד עכשיו...אה כן..החג היה מאגניב

הייתי בחג השני אצל חנה...היינו אני,חנה,מיכאל (האח הגדול של חנה),גיא קריגר,אח שלו ובת דודה שלו!

הנה תמונה שלי עם חלקים מסויימים של כל השאר של כולם!

 

תמונה קצת מכוערת שלי אבל נו טוב..

 

וכל הימים האחרים לא היו מעניינים חוץ מאתמול...

אתמול באתי לחנה וגיא קריגר בא מצור הדסה בשביל לפגוש אותי...והוא קנה מתנה..כ"כ חמוד!

ואז עלינו לחנה..כדי לנגן ולפני שניגנו הבחנו בפקקים של הנסטי שאספנו..ורצינו לספור..(183 יצא לנו)..אבל עלה במוחינו רעיון גאוני....

 

והנה התוצאות!:









אחרי זה ניגנו בחשמלית וזהו

 

עד כאן להיות

אוהבת

ליאת הגיזעית!

נכתב על ידי , 9/10/2007 20:36  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,323

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל#RoCk MuSiC GiRL# אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על #RoCk MuSiC GiRL# ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)