לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

-«~•°Bla¢k Ang£l°•~»-


אנשים קחו את החיים בקלות תהנו מהם-הרי אנחנו סה"כ משחק מחשב של אלוהים!! XD

Avatarכינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

יום בעקבות לוחמים-מרתק....ויום ההולדת שלי!


אז ככה כבר אמרתי לכם שאין לי זמן לכתוב פה כל יום..אז לפחות ככה בין לבין..!

 

יום חמישי הייתי ביום בעיקבות לוחמים...לזכר מלחמת יום כיפור!

לקחו אותנו לרמת הגולן ליד הגבול עם סוריה..עצרנו ממש ליד הגבול..זה היה ממש קרוב שפחדתי שעוד שניה יורים עלינו!

אח"כ עצרנו בעמק הבכה..ששם העבירו לנו שני אנשים שהיו מפקדים במלחמת יום כיפור את הסיפור של המלחמה,היה כ"כ מרתק,ואחד מהמפקדים,אביגדור קהלני, אמר משהו חכם..אל תחשבו שאתם סתם בורג במערכת הצבאית,הצבא צריך כל אחד ואחת מכם כדי לבנות צבא חזק..ואם ימשיכו להשתמט מהצבא,אין לנו מה לעשות במדינה הזאת..כי לא יהיה מי שיגן..

ואז הוא תפס את הדגל של המדינה ואמר לנו שעכשיו הוא מעביר את הדגל הזה לידיים שלנו..והוא רצה שנבטיח לו שאנחנו נשמור עליו ונגן עליו,כי מה שיש לו זה אותנו ואם לא נגן עליו הוא עלול להעלם מאיתנו ואפילו לנצח..וזה ממש עשה לי חשק להתגייס באותה הדקה..היה ממש מרגש..עמדנו על העפר שבו נשרפו טנקים ישראליים ובעיקר סוריים,שבו נפלו חללים ישראליים ובעיקר סוריים,האדמה שעליה נלחמנו ונצחנו..!!!

אח"כ משם עברנו למקום אחר שבו היו מלא דוכנים של כמעט כל היחידות הצבאיות בצבא!

אני הלכתי לחיל רפואה...ושם החלטתי לאן אני הולכת בצבא..אני הולכת להיות פאראמדיקית..סגורררר..כולם אמרו לי שזה אחלה תפקיד..ואני ממש מרוצה מההחלטה שלי!

לאחר מכן ירדנו לראות תרגיל אש של טנקים..היה אדיר..היינו ממש קרוב לטנקים והרעש של הפגזים היה כ"כ חזק שהרגשתי הדף של רוח כל ירייה של פגז..וכשראיתי את התרגיל הזה אמרתי לא משנה אם אני אהיה צמח אני חיבת להתגייס לצבא..לא משנה מה יהיה...

אח"כ הקפיצה אותנו להקת חיל חינוך עם שירים יפים...ובזה נגמר כל היום המרתק הזה..כ"כ נהנתי ומקווה שיהיו עוד ימים כאלה

 

טוב אז אני חייבת לעוף לעזור לאמא לשטוף..

יש לי יום הולדת עוד 5 ימים אני כבר לא יכולה לחכות עוד!!!

 



נכתב על ידי , 13/10/2007 18:13  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,323

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל#RoCk MuSiC GiRL# אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על #RoCk MuSiC GiRL# ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)