לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"הוא חי בעולם קטן כותב על השולחן שירים שלו.."

Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

לא רציתי לסדר לך את אחי כי..


אני רוצה אותךךךך....

אהההההה..

 

הוצאתי את הכלב לסיבובונצ'יק

והוא עצר ליידי ואמר לי להיכנס לאוטו..אמאלה פה הוא התחיל להפחיד אותי..

בדיצור נכנסתי לאוטו והוא התחיל לדבר ולדבר והגענו למצב שאנחנו מדברים על זה שרציתי שהוא יסדר לי את אח שלו והוא המציא לי סיפור למה אסור לי להיות חברה של אח שלו..

ואז הוא החליט שהוא מספר לי את האמת..

"אממ.. לא רציתי לסדר לך את אחי כי..אמממ ..."

 

"כן אתה יכול להמשיך.."

 

"כי אני רוצה אותך.."

 

"מה?! אוקיייייי עכשיו אני אצא מהאוטו ושנינו נחשוב שזה לא קרה אפעם טוב?יופי ביי"

 

האאאאא

דיי אני הורסת הכל ..

כן גמני רוצה אותך..בוא לא נשכח מזה..

בוא נזכור את זה לעולמי עד..

 

עד פה עידכוני שונאת את עצמי על זה שלא התנשקנו..

בעעעיייי

נכתב על ידי , 2/5/2008 16:31  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,172
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל**zvezda** אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על **zvezda** ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)