לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

LoVe iS In ThE AiR <3



כינוי: 

בת: 34

ICQ: 255636910 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

שלום לכולם! :)


 

הרבה מאד זמן לא הייתי כאן , ובזמן הזה הרבה מאד גם עבר עליי :)

 

הייתי בפולין - וזו הייתה חוויה מדהימה וחד פעמית בחיים! זו חוויה שאי אפשר להסביר במילים! :)

הייתה לנו משלחת פשוט מדהימה שזה לא ייאמן עד כמה! הכרתי הרבה אנשים חדשים שלא הכרתי אותם לפניי!

 

נפגשתי עם אמא שלי אחריי 8 חודשים שלא ראיתי אותה והיה מדהים והכי מרגש בעולם!

 

וזהו... אין לי הרבה מה להוסיף.

 

שתהיה שנת לימודים מוצלחת :) שנה אחרונה - כיתה י"ב.

 

אוהבת המון,

 

סגול =)

נכתב על ידי , 7/9/2007 18:58  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קובי פלג ב-27/7/2008 15:19
 





2,836
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסגה = ) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סגה = ) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)