לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ככה זה כשיש שניים


ויש לי את הדרך, את הכוח ואת הרצון, רק תבטיח אלוקים, שזה הסבל האחרון...

כינוי:  רונה לי

בת: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2006

הנאה שטופת כאב.


היום בלילה, לפני שנה,

הייתי אז כל כך שונה,

כל כך צמאה, צמאה לך, ומחכה, ומחכה...

גופי נקי, והאוויר צלול,

אתה שלי, ניצב ממול,

כל כך אתה, אתה הטוב, כל כך קרוב, כל כך קרוב...

 

והיא חוזרת שוב לרגע,

הנאה שטופת כאב,

מתפללת כשהיא באה, שתצא לי מהלב...

והיא נוגעת בידך, ואתה נוגע בי,

וכך אתה לוקח שוב, אותי.

 

הלילה ,מאז עברה כבר שנה,

היום אני כל כך שונה...

כה רוויה אני, רוויה כמעיין, ומחכה, ומחכה...

גופי כבר לא נקי, והאוויר אינו צלול,

אתה כבר לא שלי, ובטח לא ניצב ממול,

כל כך אחר, אחר וטוב, גם כשרחוק הוא, כל כך קרוב...

 

נכתב על ידי רונה לי , 11/7/2006 13:46  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





197
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משפחתי וחיות אחרות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונה לי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונה לי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)