לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הַ גִּ י גִּ י ם - מְ הַ ע וּ גִּ י גִּ י ת

אין לי מה להוסיף לזה, פשוט לא יכול
Avatarכינוי:  עוּגִּיג

בן: 54

Skype:  freetall 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2004

אוספים מוזרים 2: ברכות מקוריות


 

זהו פוסט שני על אוספיי המוזרים (בראשון, להזכירכם, חשפתי את אוסף התגובות שלי).

 

מעולם לא ראיתי בעצמי טיפוס נוסטלגי. לא שמרתי ארגזים של ציורים מהגן או מחברות מבית הספר, כל מה שנותר הם ספר זכרונות כיתה ו' עם 20 דפים בקושי, עבודת גמר או שתיים מהחטיבה והתיכון, ואולי עוד קלסר או שניים. אפילו הפרוייקט המוצלח באלקטרוניקה שהיה זרוק שנים במעמקי הארון - נתרם ללא תמורה לפני מספר חודשים לגוף עלום-שם, שבמקרה נודע לי כי הוא זקוק לאחד כזה.

עידן המחשוב הביא יכולות שונות לחלוטין, ואין הכוונה לשיטוט באתרים נוסטלגיים של כרזות משנות החמישים או תוכניות טלויזיה מתקופת השחור-לבן. זוהי ספריית הקבצים האישיים שמחזירה אותי מדי פעם לעבר הזוי ומוטרף.

 

לכל האירועים והשמחות אליהם הוזמנו מאז זוגיותנו - כתבתי ברכה מקורית. כלי העבודה הבסיסים הם בדרך כלל WORD, הדפסה על בריסטול או מעטפה ולפעמים גם איזו גזירה משוננת VVVVV <><><><> או הדבקה פלצנית... אבל עיקר ההשקעה (שתיים וחצי דקות בערך) היא במילים. לשמחתי - זה בדרך כלל יוצא לי בקלות, במיוחד שמדובר במכרים ותיקים והזדמנות לעקוץ (איי!) בהומור את הנקודות הנכונות.

 

לפני שעה התקשרה עוגייה מהעבודה ותזכרה אותי להפיק ברכה לבריתה של זוג החברים, אליה ניסע כולנו בצהרי יום שישי זה. המלאכה לא קשה: אני מכיר את ע' ו-א' כבר שנים, ובספריית המסמכים הצטברו עשרות ברכות מקוריות שאפשר לבחור, לשנות קצת, להדפיס - ויאללה, אודרוב. ניגשתי למחשבצ'יק, התחלתי לעלעל בתצוגות המקדימות - ובום: נתקלתי בקובץ J&M.doc שנראה בדיוק ככה:

התאריך על הקובץ: 10/3/1998... ??? ואין לי שמץ של מושג מה שאפתי באותו יום. בוודאי מדובר בחתונה של חברים. אבל למה באנגלית? ומה לכל הרוחות אומרות כל האותיות הענקיות האלה? ואיזה מזל שכתבתי את השמות המלאים במאפיינים - אחרת לא היתי מאמין שאני בעצמי עשיתי את הקשקוש הזה.

ועכשיו תסלחו לי. יש לי עשר דקות לכתוב, להדפיס וללכת לאסוף את לחן מהביצפר. צ'או!

 

ספרו לי, קוראים יקרים, איזה ברכות מקוריות וסטלניות במיוחד כתבתם (או קיבלתם).

נכתב על ידי עוּגִּיג , 17/12/2004 11:05   בקטגוריות עוגי קולקשיינס  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עוגי-ווגי ב-22/12/2004 18:20



45,798
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוּגִּיג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוּגִּיג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)