לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הַ גִּ י גִּ י ם - מְ הַ ע וּ גִּ י גִּ י ת

אין לי מה להוסיף לזה, פשוט לא יכול
Avatarכינוי:  עוּגִּיג

בן: 54

Skype:  freetall 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2005

תשובות לשאלון השבועי


 

האם אתה מאמין באלוהים?

האם היא מאמינה בי?

 

האם אתה מרגיש יהודי?

אני מרגיש את זה לפעמים בשירותים, כשהסילון נוטה ימינה.

 

מה הפסוק האהוב עליך בתנ"ך?

 "מים רבים, לא יוכלו לכבות את האהבה, ונהרות, לא ישטפוה; אם-יתן איש את כל הון ביתו, באהבה בוז, יבוזו לו"

(שיר השירים, פרק ח', פסוק ז').

 

מה עמדתך לגבי נישואים אזרחיים?

נחרצת: בשום פנים ואופן. רק לצבא מותר להתעסק בזה. אבל אני בהחלט בעד נישואים בבני אדם, כל עוד זה במקום נישואים בבעלי חיים.

 

עם איזו דת (פרט שלך) אתה הכי מתחבר?

האמת, שאני בדרך כלל אני מתחבר עם מודם.

 

האם היית מעדיף להיוולד בן לאותה דת?

קודם כל צריך לשאול אם הייתי מעדיף להיוולד.

מנסיוני (ואני משחזר את הטראומה) יכול להיות שהייתי מעדיף להיווצר במפץ גדול, אבל לא בטוח שאמא שלי תאהב את הרעיון.

 

האם יום אחד תמיר את דתך?

הממממ... אפשר להמיר לדולרים?

 

מה הדבר שהכי מעצבן אותך בדת שלך, כפי שהיא כיום?

אלה המכנים עצמם דתיים, אבל שוכחים ש"דרך ארץ קדמה לתורה".

 

נכתב על ידי עוּגִּיג , 1/6/2005 21:16  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עוּגִּיג ב-4/6/2005 19:08



45,798
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוּגִּיג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוּגִּיג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)