לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הַ גִּ י גִּ י ם - מְ הַ ע וּ גִּ י גִּ י ת

אין לי מה להוסיף לזה, פשוט לא יכול
Avatarכינוי:  עוּגִּיג

בן: 54

Skype:  freetall 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2005

הגיגים של ילדים 52: תכנון לטווח ארוך


 

אתמול אחר הצהריים נסענו לישוב הכי יפה בארץ.

התאספנו לכבוד חגיגת יומולדת 5 של גל, הבן של החברים (ש' וא') במדשאה הפראית של הבית המשותף, יחד עם קרובי משפחה, חברים מכל הארץ וכמובן גם פראי האדם הקטנים והמתוקים מהגן של גל.

למסיבה הוזמן "דני שובבני", ליצן בוגר ומנוסה, שהרקיד/הפעיל/הקסים/ג'ימבר את הילדודס למשך שעתיים שלמות והתמודד יפה גם עם הקשוחים שבהם.

אחר כך נפרדנו והמשכנו להורים של עוגיג.

 

להלן תמלול מדוייק משיחה שנערכה שם:

מיתר: "אמא! כשיהיה לי יום-הולדת חמש, גם אני רוצה שיהיה לי ליצן!"

עוגיה: "אבא יהיה הליצן שלך. מה, הוא לא ליצן טוב?"

מיתר (לעוגיג): "ואתה גם תעמוד על הראש עם הרגליים למעלה?"

עוגיג: "בטח"

 

הילדה עושה חישובים מתמטיים מסובכים בראש הקטנטן שלה ואז פוסקת:

"טוב, אז כשיהיה לי יום-הולדת שש - אני רוצה שיהיה לי ליצן אמיתי!"

נכתב על ידי עוּגִּיג , 20/8/2005 09:36   בקטגוריות הגיגים של ילדים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילנה ב-28/8/2005 11:38



45,798
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוּגִּיג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוּגִּיג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)