לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הַ גִּ י גִּ י ם - מְ הַ ע וּ גִּ י גִּ י ת

אין לי מה להוסיף לזה, פשוט לא יכול
Avatarכינוי:  עוּגִּיג

בן: 54

Skype:  freetall 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

ארבעה דברים


 

מוריה העבירה לי בקטנה. באמת תודה, וחשבתי להעביר חודש שקט עם הפרו.

 

ארבעה דברים שלא ידעתם עליי

  1. לפני קצת פחות מ-3 חודשים שמעתי לראשונה על אתר החידות http://www.myriddle.co.il (סליחה, נענע, אבל לא חל עליי איסור לרעות בשדות זרים). מאז כבר נכנסתי לפורום המאשרים המכובד שבו, התערבתי בפורומים הפנימיים ואפילו חיברתי תשבץ שזיכה אותי בתואר המכובד בעולם החידונאים שרק מעטים דוגמת חמיצר זכו בו - "לא שפוי". בקיצור, מעסיק אותי לא מעט.
  2. אם תראו מישהו שסוגר את הפה ומשאיר רק חריץ קטן בין השפתיים, זורק זית / בייגלה / ביסלי (או כל חטיף קטנטן אחר) לגובה ותופס אותו עם הפה בזמן שהוא עושה "אוּוּוּוּ" - תדעו שנתקלתם בי. המומחיות נרכשת באימונים מפרכים, השיא כנראה היה סוכריות M&M חומות תוך כדי חציית מעברי חציה חשוכים בשדרה השניה במנהטן (סעיף 3 בפיסקה הבאה).
  3. אני מסתובב בעולם המחשבים כבר 24 שנים, מגיל 12 בערך. התחלתי עם VAX של דיגיטל, כי לא היה אז משהו אחר. לקח בערך שנתיים אם אינני טועה ואז הגיע זד.אקס.ספטקרום של סינקלייר הביתה.
  4. אני שונא סלק. פיחסה. (זה לא אוכל, אז מותר לומר)

ארבעה מקומות בחו"ל ששהיתי בהם ארבעה ימים או יותר

  1. טורקיה, קלאב מד PALMIYE. ירח דבש. איזה חוף, איזה מים צלולים.. גן עדן, המחירים במיליוני לירות.
  2. ונציה. כשהגענו היתה שביתה איטלקית בואפורטו ונאלצנו ללכת שעה ברגל עם המזוודות עד למלון.
  3. מנהטן, ניו-יורק. חמישה וחצי חודשים של שכרון חושים, קליינט קבוע במסעדה סינית מדהימה והרבה-הרבה מקדונלדס עם מילקשייק וניל.
  4. פולין. לא נשכח ולא נסלח.

ארבעה שירים שגורמים לי להצטמרר ולדמוע

  1. "הילדים של חורף 73" - להקת חינוך מיוחד
  2. "שיר המסע (לארץ ישראל)" - שלמה גרוניך ומקהלת שבא
  3. "מה אברך" - רבקה זוהר ולהקת חיל הים
  4. כל שיר של להקת בצל ירוק. בגלל הבצל.

ארבעה מגיבים קבועים שהולכים לקבל את הפרוייקט הזה ממני - ואולי בגלל זה יפסיקו להגיב

נכתב על ידי עוּגִּיג , 6/7/2006 21:57  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -july- ב-26/7/2006 22:54



45,798
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוּגִּיג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוּגִּיג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)