לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הַ גִּ י גִּ י ם - מְ הַ ע וּ גִּ י גִּ י ת

אין לי מה להוסיף לזה, פשוט לא יכול
Avatarכינוי:  עוּגִּיג

בן: 54

Skype:  freetall 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2004

עכבר אופטי עם נשמה תועה



 

(נכתב כתגובה מטוקבקת לפוסטה של האחת והיחידה שתאוותה לאביזרי אופטיקה מתקדמים בעסק אינה יודעת גבולות)

 

לפני 15 שנה בערך, קניתי את העכבר האופטי הראשון שלי. זה היה PC-Mouse עם משטח מבריק ומשובץ שבלעדיו העכבר היה כסומא באפלה, שר בממשלה ומומחה לקלקלה. אך לא זו בלבד: אפילו כשהמשטח היה שרוע למרגלותיו, רק מונח באלכסון קליל - העכבר היה מתחיל לגמגם, ותנועת החץ החביב על המסך היתה מזכירה את ימיו השתויים ביותר של לוט, לפני שאשתו הפכה לנציב מס-הכנסה (או למלחייה, תבחרו לבד).

אחרי התבוננות בוחנת של ילד מתבגר עם זיפים, גיליתי שההדפסה על המשטח כללה קווים אופקיים כחולים וקווים אנכיים שחורים. מי שמבין קצת באופטיקה אולי יוכל להסביר את אורכי הגל השונים שחוזרים מנורית האינפרא אדום שבתחתית אבזר ההצבעה המתוחכם הזה. אני? לא. ישר קלטתי שזה עכבר יקה לשרטטים מדופלמים, לא לגיימרים / האקרים / שמאקרים (מחק את המיותר). לאחר יומיים נזרק העכברון המעפן בקשת מעגלית אל הבוידעם, וחזרתי בשמחה וברטט אל העכבר הכדורי (אופטו-מכני) שעולה 19.90 ש"ח ואוהב לאכול את כל האבק מהמשטח.

 

מאז ניסיתי גם עכברים אלחוטיים. זכורים לי שלושה, ליתר דיוק. אחד בחינם, אחד שקיבלתי עם מגש של פיצה בתוספת 49 שקלקלים ועוד אחד שתקוע לי עד היום בתוך המקלדת האלחוטית המעולה שלי. לא אפרט את רגעי הזעם. עכברים אלחוטיים? לא תודה, תרמתי בעבודה.

 


לפני שבוע קיבלתי במשרד קופסה לבנבנה עם עכבר שחרחר אופטי. תקעתי את הזנב שלו ב-USB, אמרתי לחבר הקְרֵמִי שלו שלום ולא להתראות (נחסוך מכם את הפרידה המרגשת ליד ארון ציוד המחשוב לשעת חירום) והתחלתי תקופה אופטית חדשה בחיי העבודה הסוערים שלי.

מה זה סוערת... כל אימת שאני מתחיל להזיז את העכבר האופטי שלי, הוא מחליט להראות לי מי הבוס - ועל דעת עצמו, הוא לוקח את הסמן לטיול ברחבי המסך (אמנם הארוע הביזארי מתרחש רק לכמה חלקיקי שניה - אבל פי נפער בכל פעם מחדש). בהתחלה זה ממש נראה כמו השתלטות רגעית של מישהו מרחוק, אבל כנראה שמדובר בכמה פוטונים טפשים שמבלבלים לו את העין העצלה. ואולי זו ההוכחה שאנחנו לא לבד בעולם הזה?

 

על קורותיה של הגלגלת המשתוללת אספר בפעם אחרת, אם בכלל. לא מבטיח.

 

תגידו, עכבר ארגונומי ב-200 שקל קניתם פעם? ומה לגבי משטח ג'ל? זה עשה לכם את זה? בעצם, מה זה בכלל אמור לעשות?

נכתב על ידי עוּגִּיג , 19/5/2004 18:44  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עוגי-פלצת ב-21/5/2004 23:19



45,798
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוּגִּיג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוּגִּיג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)