לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


סאטירה, דמגוגיה זולה, העלבת עובדי ציבור בעת מילוי תפקידם, ציניות, שפה לא תקינה-פוליטית, בעיטות מעל ומתחת לחגורה, הכפשות, השמצות, פיצוצים, מרדפי מכוניות וציטוטים אמיתיים ומדומים של קלינט איסטווד.
כינוי:  מקס הזועם

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

יוזמת השלום הסקסיסטית של מקס הזועם.


הפוסט הזה עלול לקלקל קצת את התדמית המוקפדת של מקס הזועם כג'נטלמן אבירי מושלם, אבל אתם יודעים איך זה, אנחנו בקטע של יושר אינטלקטואלי בלתי מתפשר כאן.

ואם לדבר ביושר, וזה מיועד לקוראות ממין נקבה, צריך להבין משהו עלינו, הגברים. המגיבים יכחישו, בני זוגכן ימלמלו משהו על זה שזה בכלל לא ככה ושמקס הזועם בסך הכל מחזיק בלוג הומוריסטי וכאלה, חה חה חה. אל תאמינו להם! כן כן, מקס הזועם עומד לבגוד בקונספירציה בינ"ל בת עשרת אלפים שנה של בונדינג גברי למען השלום.

תבינו. אנחנו חיות, צורת חיים לא מפותחת. כבר בשלב העוברי, המוח שלנו מקבל הצפה של טסטוסטרון שעוצר את גדילת מרכזי התקשורת של המוח וגורם לנו לחפות על זה שאנחנו בעצם לא ממש מבינים אנשים אחרים ורוצים להרוג אותם במלל אינטלקטואלי שאמור להציג אותנו כאנשים שקולים ורציונליים ולהצדיק את ההתנהגות שלנו.

האמת היא שאנחנו רואים, למשל, את המפגינים באיראן חוטפים אש חיה ממשמרות המהפיכה וחושבים "וואו, יש בטהרן פול כוסיות". באמת. גם כשמפנים איזה מאחז ויש שם יס"מניקים שמפרקים מתנחלים אנחנו מסתכלים לצד של הפריים איפה שיש בנות אולפנה שצועקות עליהם ומתבאסים של החצאיות הארוכות שלהן. כן, אנחנו דוחים, אבל זה מה שקורה. ואם כבר מדברים על זה, למה נראה לכם שילדי הכתומים משתוללים ככה, והאם הם היו עושים את כל זה אם לא היתה סוללה של בחורות שפוקחות עליהם עין? ולמה המדריכים של החיילים הקרביים הם בעצם מדריכות אם לא בגלל שאף גבר לא יטרח לעשות שום דבר, אבל ממש שום דבר, אלא אם כן הוא יחשוב שזה יגרום לו להיראות טוב בעיני נשים? זה עובד גם אצל יפי נפש, שיושבים בכלא על סרבנות כי הם חושבים שזה יעלה את הסטטוס שלהם אצל צעירות אידיאליסטיות.

אבל אל תבינו לא נכון, נשים לא מעניינות אותנו באמת. מה שמעניין אותנו באמת זה האגו שלנו, ואלא אם כן מדובר במקרה קיצוני כמו מקס הזועם שיש לו אגו כ"כ גדול שיש לו שדה מגנטי משלו ולא מושפע משום דבר יותר קטן מפגיעת אסטרואיד, אישור מצד נשים זה הדבר היחיד שמונע מהאגו שלנו לקרוס לחור שחור.

אז היום מקס הזועם תיקשר עם המקור שלו במדינת אוייב סמוכה, ששמו ומדינתו לא ייחשפו מחשש שהסניף המקומי של הפסיכים המוסלמים יעלים אותו ויחתוך לו ת'ביצים, וביחד הם הגיעו למסקנה שהסיבה שאין שלום היא שכל מה שרואים בטלביזיה זה גברים מזוקנים עם קלצ'ניקובים וזקנות עם בורקות שיושבות על הריסות של בית ועושות קולולולולולולולולו. זה כל כך לא סקסי, שישר אנחנו רוצים להפציץ אותם!

אז החלטנו שהדרך היחידה לשלום במזרח התיכון היא שנשים יקחו ת'עניינים לידיים.
מה שצריך זה כוסיות מכל רחבי המזרח התיכון שיעלו על יו-טיוב סרטונים שבהם רואים אותן אומרות "כשיהיה שלום, תוכל לעלות על רכבת ולפגוש אותי". רצוי שהכוסיות הישראליות ילבשו מדי צה"ל כמובן. מקס הזועם אף פעם לא הבין מה הקטע, אבל זה יגרום לצעירי הסביבה לזנוח את שבעים ושתיים הבתולות ולהצטרף להסתדרות הציונית העולמית. באחריות. ועוד לא נולד הפלצן הישראלי שיהיה לו אכפת אם הערבים מכירים או לא מכירים בהיותה של ישראל מדינה יהודית כשכוסית מביירות עושה לו עיניים. ככה המוח שלנו עובד.

מקס הזועם מתבייש בעצמו שהוא מחפיץ נשים ככה, ומבטיח שאם רק תעשו את הדבר הקטן הזה בשביל השלום במזרח התיכון, הוא יעמיד את עצמו לשירות המהפיכה הפמיניסטית וייעשה כל מה שיידרש ממנו כדי ליישר את ההדורים (כל זמן שזה משהו שהוא יכול לעשות, לסחוב ארגזים למשל).
נכתב על ידי מקס הזועם , 25/6/2009 14:01  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להכיר בישראל כמדינה יהודונית.


טוב. למקס הזועם נמאס. מקס הזועם קיבל מנת יתר סופית של בולשיט. בכל יום ממציאים פה איזה בולשיט חדש. או-קיי, לנשום עמוק, מקס הזועם, אם תגיב לכל בולשיט אתה לא תעשה שום דבר אחר בחיים שלך (חיים? איזה חיים? ממתי למקס הזועם יש חיים?), עזוב'תך בחייך.

אבל בולשיט אחד נדבק לאנשים כאן כמו מסטיק ישן, החארטה החדש הזה של ביבי לגבי זה שהפלסטינים צריכים להכיר בהיותה של ישראל "מדינה יהודית". אבו-מאזן כבר ענה על זה תשובה של בני אדם. הוא אמר שהפלסטינים הכירו בישראל כבר ב-1988, ואיך אנחנו הישראלים קוראים למדינה שלנו זה העסק שלנו ומה בכלל אנחנו רוצים מהחיים שלו. כנראה שהוא חשב שיש לו עסק עם אנשים הגיוניים.
אבל מסתבר שיש לו עסק עם ישראלים, ובמיוחד ישראלים כמו ביבי. מילא ביבי, יש גם תולעים כמו ארי שביט, שלא מפסיק לבייץ על ביבי מאז הנאום הזה שלו. וזה הדבר הכי פתטי שמקס הזועם ראה בחיים שלו, והתחרות קשה.

להכרה או לאי הכרה של מדינת פלסטין העתידית (אם יהיה לנו מזל) אין שום משמעות. לממשלת פלסטין אין שום חלק בקביעת המשטר של מדינת ישראל, זה לא העסק שלהם, ואין אף ישראלי שפוי שחושב שזה צריך להיות העסק שלהם. בשביל מה לנו, לעזאזל, לערב ממשלה זרה באופן שבו המדינה שלנו מגדירה את עצמה?

מה זאת המדינה הזאת, האם היא מדינה יהודית, ומה זה בכלל "מדינה יהודית" זה לא העסק המזדיין של אף אחד חוץ מאזרחי מדינת ישראל. שאזרחי פלסטין יתעסקו באיזה שמות לקרוא למדינת פלסטין. אם ביבי רוצה שמדינת ישראל תהיה מדינה יהודית, הוא צריך לפנות למקס הזועם ולשאר אזרחי ישראל, לא לאף אחד אחר. ההחלטות של אבו מאזן לא מחייבות אף ישראלי. מבחינת מקס הזועם, אבו מאזן יכול גם להכיר בישראל כמדינת גמדי ההרים משר הטבעות, למי אכפת? לא יודע מה אתכם, אבל זה לא יגרום למקס הזועם לקחת מכוש ולהתחיל לחצוב דברים.

אבל מבחינת ביבי ושות', אנחנו הגענו לכאן לא כדי להקים מדינה עצמאות אלא כדי לבנות עוד גטו מלא ביהודונים שפוחדים מהצל של עצמם ושונאים את שאר העולם. זאת הסיבה היחידה לחפש אישורים על מה אנחנו חושבים שאנחנו אצל מישהו אחר מאשר אזרחי המדינה. זה, והעובדה שאין כמו פניה לפרנויה השטעטלית הצדקנית של היהודים בישראל כדי לפוצץ כל סיכוי להסדר עם הפלסטינים.

בזמן שאנחנו נשתכשך בטימטום הצדקני של עצמינו, השעון ימשיך לתקתק ובסוף הויכוח הפנימי הישראלי של כן מדינה יהודית, לא מדינה יהודית ומה זה בכלל מדינה יהודית לעזאזל יוכרע בבחירה בין מדינה דו-לאומית דמוקרטית לדיקטטורה יהודית גזענית סטייל דרום אפריקה בימים הטובים ההם. אנחנו נבחר באפשרות השניה, נישא בתוצאות ונמשיך להתבכיין על הגויים ששונאים אותנו בגלל שהממשלה שלנו והציבור שבחר בה לא מסוגל לעשות את המינימום שנדרש מממשלה ומציבור במדינה עצמאות ודמוקרטית, לגדל ביצים, לקחת סיכון, להחליט מה רוצים ולעשות את זה. כל מה שאנחנו יודעים זה להתבצר בגטו, להתבכיין, להאשים ולחפש אישורים מבחוץ לפסיכוזות שלנו.

אולי צריך לדרוש מהפלסטינים להכיר בישראל כשטעטל יהודוני עם ימ"חים גדולים ולא כבמדינה יהודית. אולי זה לא הכי חכם, אבל לפחות יש בזה אמת.
נכתב על ידי מקס הזועם , 18/6/2009 16:21  
73 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





107,617
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס הזועם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס הזועם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)