לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רק דגים מתים - שוחים עם הזרם!


מאיפה אני אמצע עכשיו תיאור ב225 תווים?

Avatarכינוי:  אני ...

בת: 31

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2010

מליון סיבות טובות...


בנק לאומי יצא בפרויקט חדש,

מליון סיבות טובות ובו הוא מחלק לעמותות השונות 1,000,000 ש"ח!

איך זה עובד? הגולשים מצבי עים באינטרנט לעמותה האהובה עליהם

ולפי המיקום של העמותה בסוף התחרות כך העמותה תקבל יותר כסף.

ומה הבעיה שלי בכלל? הבעיה שלי היא ברמות המוסר של המצביעים.

ידוע שמפורסמים, ילדים וחיות ימשכו את קהל הצופים

ואכן במקום הראשון עמותה המוצגת על ידי מפורסמת וילדים ופועלת למען ילדים.

במקום הרביעי עוד עמותה למען ילדים המוצגת על ידי סלב מקומי

אבל המקום השני הזוכה בבסכום אדיר של 100,000 ש"ח

נמצאת כרגע עמותה שמציגה את עצמה בעזרת כלב חמוד ביותר שיושב כמו מקבץ נדבות תל אביבי מצוי

תנו לחיות לחיות, כלל ארצי. נכון אני מאמינה שמגיע להם לקבל עזרה

אבל כאשר בסוף הראשימה מסתרכות להן עמותות למען קשישים, נשים נפגעות אלימות, ילדים החולים במחלות השונות 

ושאר דברים שאף אדם לא רוצה להגיע למצב כזה שהוא יאלץ לבקש נדבות

במצב כזה כואב לי לראות שכלבים עוקפים את האמהות שלנו, את הסבתות שלנו ואת הילדים של כולנו...

ומי ניצב במקום החמישי? צער בעלי חיים, ואפילו לא כלל ארצי

מדובר על סניף רמת גן! והם יקבלו 40,000 ש"ח

העיקר שלכלבים לא יהיה קר בלילה, שלא יתעללו בהם והם לא יהיו רעבים...

במקום השלישי נמצאת עמותה שרוצה לתת מחשב נייד לכל מורה, לא לתלמידים, למורים.

אז אם רק נעצור לרגע לחשוב, נבין שחיות זה חמוד אבל יש דברים שקודמים להן...

ולתת לכלב 100,000 ולאישה מוכה 10,000 זה קצת כואב לי לראות

הכל עוד אפשר לשנות ואם אכפת לכם אז כמה לחיצות יעזרו להם...

נכתב על ידי אני ... , 11/12/2010 11:46   בקטגוריות אקטואליה, ביקורת, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *Just A Dream* ב-30/7/2011 15:47
 





5,624
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני ... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני ... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)